• maria stenberg

    Vet inte om man skall kalla det mobbning ! men nu får det fan vara nog!

    För att inte dra ut på historien, och för att slippa skriva en roman så undrar jag bara  Om man kan polisanmäla en 9 årig kille för olaga hot?? 

    Min son kom hem igår och var ledsen för att en kille i hans skola har sagt till flera barn på skolan att han skall vänta på honom efter skolan idag och mörda honom!!!!!!
    Asså det är ju helt sjukt!!!!!! Vart fan är världen på väg??? Det gör mig så arg!!!
    Jag kan förstå om pojkar bråkar och slåss men att säga att man skall mörda någon, då har det gått för långt!!!

    Jag kontaktade rektorn i morse och berättade detta, och hon lovade att ta tag i det.
    men vad gör JAG om det fortsätter????
    Jag vill ju inte att min son skall gå runt och vara orolig för att bli mördad liksom!!!!
    SKIT ungar!!!!!
     

  • Svar på tråden Vet inte om man skall kalla det mobbning ! men nu får det fan vara nog!
  • rosentagg

    Du har gjort alldeles rätt i att prata med rektorn.
    Kanske bra å ta ett snack med killens föräldrar också?
    Eller soc? Jag vet inte! Läskigt är det iaf!
    INGEN ska behöva gå och vara rädd. 
    Lycka till!   

  • maria stenberg

    Jag hoppas innerligt att rektorn kontaktar föräldern, (vet att pojken endast har en pappa), och typ 7 storasyskon! vet också att pappan inte talar svenska och att det är dom större syskonen som tar hand om allt! 

  • KaIi

    Vad har barnet för hemmiljö?
    Kanske bättre att anmäla till soc i
    sådana fall om hoten inte upphör.
    Kan du prata med barnets föräldrar?


    Älskade döttrar Ophelia 20081025 Livia 20100516
Svar på tråden Vet inte om man skall kalla det mobbning ! men nu får det fan vara nog!