• PJK

Deppar för att jag är en kort kille!

Jag lider varje dag och tycker det är jobbigt att typ kolla upp på varje kille. Se kort ut är inte lika snyggt heller och man tappar intressen osv. Kan inte leva helt normalt liv och alla tjejer kollar inte på en som de skulle gjort om man vart längre. Ser yngre ut också!

Är 173-174 cm :( 

• Svar på tråden Deppar för att jag är en kort kille!
  • La Lola

Räknar du det som kort? På allvar?

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • LivetSomSofia

Fjantigt! Du är ju inte kort! När jag läste TS så trodde jag du typ var 150 eller nåt' DET är kort!

• La Lola
    LivetSomSofia skrev 2012-02-16 12:37:14 följande:
    Fjantigt! Du är ju inte kort! När jag läste TS så trodde jag du typ var 150 eller nåt' DET är kort!
    Ja runt 160 tänkte jag för det är kort tycker jag som är 159....
  • skogstjärna

Du är precis lika lång som min man. Han ser yngre ut än vad han är med. Men jag tycker han är skitsnygg endå. Och även om han kanske inte är superlång så är han iaf inte så farligt kort som du får det att låta!

• Kooffe

Ryck upp dig! Finns betydligt kortare..

eVett.se - Överlev på internet. Tips för att undvika internets faror.
  • straw2008

Du är kort o jag förstår dig. MEN du får ju leta efter en tjej som är kortare än medel oxå ? Typ 150 ?

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Shorona

Min man är typ så lång. Har då aldrig sett honom som kort för det! Han är alldeles lagom. Längre än mig men knte så att jag behöver hänga dinglandes runt halsen för en kram.

• La Lola
    Shorona skrev 2012-02-16 12:56:56 följande:
    Min man är typ så lång. Har då aldrig sett honom som kort för det! Han är alldeles lagom. Längre än mig men knte så att jag behöver hänga dinglandes runt halsen för en kram.
    Ja min är runt 174-175 o han är inte kort tycker jag.
  • Khaleesi

Du är 3-4 cm längre än Tom Cruise...

Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
Svar på tråden Deppar för att jag är en kort kille!