Först och främst: Det är inte kris om du saknar någonting som de frågar om på intervjun. Det går JÄTTEBRA att säga "Jag har tyvärr inte med mig det, men jag mailar över det i morgon förmiddag." (Se bara till att faktiskt skicka det senast utsatt tid också, så att du inte verkar nonchalant).
Några saker som är bra att ha med:
1. Kontaktuppgifter till referenspersoner. (Prata gärna med dem innan och berätta att du söker ett jobb hos X och vill ange personen som referens.)
2. Arbetsprov om det är ett jobb där sådant är vanligt. Antagligen inte eftersom du fått frågor att fundera över istället.
Det är också mycket vanligt att folk har med sig alla möjliga betyg, arbetsintyg, kursdiplom och gud vet vad, men sådant är arbetsgivaren i princip aldrig intresserad av om de inte uttrycklingen frågar efter det.
Något som kan vara bra för din del är att skriva ut och ta med ditt eget CV, personliga brev och såklart själva platsannonsen, så att du kan läsa på vad du egentligen lovat och gett dig in på när du sitter och är nervös på bussen
Lycka till med intervjun!