• C h a r m a

Big brother 2012

Här samlas vi som följer Big brother 2012. Vi skriver öppet om programmet och dess deltagare. Respektera varandras tycke och åsikter om allt gällande tv programmet. Välkomna

• Svar på tråden Big brother 2012
  • sannao75

Produktionen klarar inte ens av det bästa vecko temat. Dom har tappat fullständigt poängen med det hela. Dom ska ju kunna se varandra! Hade dom inte kunnat kolla på säsongen när dom hade rika/fattiga sidan??

Gör om, gör rätt.

Besviken.

• emelielj

Ja, femman borde hålla i bb. Uppdragen är sån stor del av bigbrother och det klarade femma galant.

• sannao75
    emelielj skrev 2012-04-09 13:07:19 följande:
    Ja, femman borde hålla i bb. Uppdragen är sån stor del av bigbrother och det klarade femma galant.
    Eller hur. Om det blir mer Big Brother nästa år så hoppas jag att TV 4 inte ens får ta i programmet. Dom vet verkligen inte hur man gör ett sånt här. 5:an var skit bra på det.
  • Nikhita

Ja om tv11 ska ha BB en gång till sen så hoppas jag de lär sig av sina misstag om vad som funkat och inte. Aldrig har väl folk känt ett så enormt behov att lägga sig i hur de ska sköta programmet? Fail!

Och svårt att få nån riktig favorit är det. Hade Camilla vart lite mer rajraj och vågat stått upp mer i huset för sina sk åsikter så kanske...

I don't worry cause everything's gonna be alright
  • sannao75

Hanna J är en vandrande missär. Det enda hon pratar om är hur svårt hon har det. Blir fan deprimerad so fort hon öppnar munnen, haha.

• sannao75

Jag hoppas att dom kan se varandra på nåt sätt på utegården.

• Nikhita
    Rika
    Rodney Da Silva, Jennifer Andreasson, Marcelo Peña, Hanna Pettersson och Amandus Allstadius.

Fattiga
    Vobban Jonsson, Hanna Johansson, Lars Bergström, Camilla Jacobsen, Tenny Engdahl och Annica Englund

• sannao75

Hanna J städar toan. Kan inte annat än att skratta

• Nikhita

Bra att de splittrat lite bästisar o par :)