• C h a r m a

Big brother 2012

Här samlas vi som följer Big brother 2012. Vi skriver öppet om programmet och dess deltagare. Respektera varandras tycke och åsikter om allt gällande tv programmet. Välkomna

• Svar på tråden Big brother 2012
  • C h a r m a
    MammaEmelie91 skrev 2012-02-17 11:46:25 följande:
    Är TV11 en betalkanal? 

Måste ju se det!! Och utan ljud på datorn blir det inte lätt:) 
    Hur menar du? Vi har tv via telia, så vi har det i vårt utbud iaf. Man måste nog ha ngt paket för o ha den kanalen tror jag.
  • spunge

Favoritar och hoppas även jag på en svinbra säsong

det hade vart en vanlig dag om vi inte hade slagit vad om vem som kunde visa arslet för flest dagisbarn
  • SHAKAWKAW
    C h a r m a skrev 2012-02-17 11:28:03 följande:
    Håller med.. Vi vill ha mkt intriger, o mkt sex hehehe
    Haha ja, precis. Och mer sprit!!
  • C h a r m a

Vill tipsa er om att man redan nu kan köpa 24-7 så man kan se live. Nu är priset 199 kr, och dom höjjer sen till 299 kr. Jag skulle köpa, men kan inte. Har inget betalkort och fick inte det godkänt på klarna, synd om mig :(

Men ni som kan o vill, passa på nu :)

• MHM
    C h a r m a skrev 2012-02-17 17:33:44 följande:
    Vill tipsa er om att man redan nu kan köpa 24-7 så man kan se live. Nu är priset 199 kr, och dom höjjer sen till 299 kr. Jag skulle köpa, men kan inte. Har inget betalkort och fick inte det godkänt på klarna, synd om mig :(

Men ni som kan o vill, passa på nu :)
    Jag skulle vilja men kommer ändå inte ha tid att titta mer än sändningarna på kvällen... man missar ju mycket om man bara ser på tv'n..
Svar på tråden Big brother 2012