• C h a r m a

Big brother 2012

Här samlas vi som följer Big brother 2012. Vi skriver öppet om programmet och dess deltagare. Respektera varandras tycke och åsikter om allt gällande tv programmet. Välkomna

• Svar på tråden Big brother 2012
  • Lovelyness

Även om hon åt mullvad så är det ju sjukt att mobbning ska löna sig. Mobbarna får ju precis som dom vill

• finskaflikkan
    adipose skrev 2012-03-11 21:47:23 följande:
    Det enda som är positivt är väl att du kommer sluta hänga i tråden nu, eftersom du inte har något att skriva om alls längre när hon inte finns i huset längre.

• senapsgas

Ja jag hoppas hon är mullvad. MEN beteendet accepteras inte ändå. Kasta ut Sopan och Marcel ändå.
    Trist kommer det bli utan henne. Men det sa ju att vi skulle sätta i halsen, så de säger väl att hon bara spelat.

• adipose
    Onkel Olga skrev 2012-03-11 21:47:35 följande:
    Det är ju på egen begäran, och man förstår ju henne. Men Sopan ska ju plockas ut i vilket fall vad fan.
    Ja, men BB borde ha löst detta på annat sätt, helt annat sätt. De borde ha löst detta iNNAN det blev så pass att hon ville lämna.
  • Nikhita

Hon kan ju få ta med sig Sipan ut....

I don't worry cause everything's gonna be alright
  • Onkel Olga
    adipose skrev 2012-03-11 21:49:06 följande:
    Ja, men BB borde ha löst detta på annat sätt, helt annat sätt. De borde ha löst detta iNNAN det blev så pass att hon ville lämna.
    Ja definitivt.

Sopans jävla flin får mig att vilja begå mord. Fy fan.
  • Bragdoll
    3 barns mamma skrev 2012-03-11 21:50:36 följande:
    Hoppas dom får gå ut samtidigt så man får höra grys kommentarer haha
    Jag hoppas Sipan får gå ut efter Hanna så han får en ordentligt rolig överraskning
  • Manmbo

Tråkigt att HW ska lämna men jag sitter och hoppas på att hon får välja ut en som får lämna tillsammans med henne...Bye bye Sipan!

Svar på tråden Big brother 2012