• Anonym (Nervös)

Första dejten, sååå nervös....

Min dejt kommer hem till mig för första gången om två timmar och problemet är att jag är så nervös så jag kan dö! Jag travar bara omkring i lägenheten, har städat och plockat hela dagen. Har knappt kunnat äta något och har bytt kläder säkert  fyra gånger. Hjälp vad ska jag göra för att lugna ner mig.

• Svar på tråden Första dejten, sååå nervös....
  • Anonym

Det är väl inte bra att träffas hemma hos nån första gången!

• Anonym (Mer)

Berätta mer, du är tjej va?
    Och du måste berätta sen hur det gick! 

• Anonym (Nervös)

Vi har träffats en gång ute innan men då tog vi ett par öl sedan skildes vi åt... Nu blir det bara vi, ensamma... Det är nog därför jag är så nervös...

• Anonym (Nervös)

Ja jag är tjej! =)

• Anonym

Du har träffat honom en gång ute onykter och nu ska du bjuda hem honom?

Hoppas du har peppar spray och nej jag skojar inte. Var lite försiktig, du känner honom inte, tänk på det.

• Anonym (Nervös)

Ja nu blev jag ju inte mindre nervös.... Det är en kille som har varit vikarie på jobbet, så jag har jobbat med honom men ej dejtat förrän förra helgen. Så lite känner jag honom.

Hjärtat mitt bultar och jag är alldeles kallsvettig. Varför ska jag bli så här... jag har ju pratat med honom massor när vi jobbade, men nu får jag tunghäfta... Har lust att bara strunta i det här men samtidigt pirrar det i hela mig! =)

• Cizi

Det är ju så det SKA kännas :) Det kommer gå bra!

• Anonym
    Anonym (Nervös) skrev 2012-02-18 18:45:46 följande:
    Ja nu blev jag ju inte mindre nervös.... Det är en kille som har varit vikarie på jobbet, så jag har jobbat med honom men ej dejtat förrän förra helgen. Så lite känner jag honom.

Hjärtat mitt bultar och jag är alldeles kallsvettig. Varför ska jag bli så här... jag har ju pratat med honom massor när vi jobbade, men nu får jag tunghäfta... Har lust att bara strunta i det här men samtidigt pirrar det i hela mig! =)
    Ah okej, det låter då mycket bättre!

Det kommer nog gå bra ska du se, det är normalt att vara nervös och han är säkert också det ;)

Lycka till!

• Anonym (Mer)

GLÖMT INTE att berätta hur alt gick sen!! Gissar att han är hos dig nu hoppas ni har det jätte bra!!

Svar på tråden Första dejten, sååå nervös....