• Anonym (Mer)

Första dejten, sååå nervös....

Berätta mer, du är tjej va?
    Och du måste berätta sen hur det gick! 

• Anonym (Mer)

GLÖMT INTE att berätta hur alt gick sen!! Gissar att han är hos dig nu hoppas ni har det jätte bra!!

• Anonym (Mer)
    Anonym (Nervös) skrev 2012-02-19 10:29:29 följande:
    Det gick över förväntan! =) Han kom igår vid åttasnåret, och när han plingade på dörren trodde jag att jag skulle dö en smula. Men efter några tafatta minuter så kände jag att jag inte var den enda som var nevös.

Han erkände efter ett tag att han var så nervös inför kvällen och hade bytt kläder flera gånger! Hahaha, precis som jag! Då släppte det och vi hade så roligt. På samma gång som det är nervöst så är det underbart att känna sig lite fumlig och pirrig.

Kvällen blev verkligen över förväntan, det kändes fantastiskt att bara sitta bredvid honom i soffan och prata, kramas och kyssas...

Det är första killen som jag har fattat tycke för sedan min skilsmässa från helvetet, jag trodde inte att dessa känslor kunde komma tillbaka, men det kunde de!

Han sov inte över dock, det hade varit pricken över iet.
    Jag lever genom dig just nu!! Helt underbart och jag tycker det var bra att han inte sov över, man ska inte äta upp hela kakan på en gång!! Hmm..har du någon blogg? Nu vill man ju följa fortsättnningen oxå :)
  • Anonym (Mer)
    Thotis90 skrev 2012-02-19 12:54:42 följande:
    Varför inte? Det gjorde vi och det fungerade utmärkt.

för att andra halvan av detta att du träffat en mördare. Man ska alltid ta det säkra framför det osäkra.
Svar på tråden Första dejten, sååå nervös....