fig tree bay
hotell maistos ,det ligger ju lite i utklanten av fig tree bay...men vet nån om det finns affärer o matställen i närheten???
Tack för tips!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-18 19:09
maistros.hette det ju!
hotell maistos ,det ligger ju lite i utklanten av fig tree bay...men vet nån om det finns affärer o matställen i närheten???
Tack för tips!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-18 19:09
maistros.hette det ju!
maistros,heter hotellet.o hur är vädret 16 juni? är det varmt??
Det är VAAAAARMT i mitten av juni. Jag gissar på över 30 grader.
härligt,fast såklart bättre för barnen då än tex just innsn skolstarten då........
för turkiet o cypern mm,är ju varmt i augusti...
undrar fortfarande om hur fig tree bay är ,o det där hotellet,om nån vet HUR långt till resturanger mm?? Ingen som vet? tycker det är lite svårt att veta även om det står 2km till shopping i hetellets besktivning,säjer ju inte riktigt HUR mycket som finns ändå........
ger mig inte-nån kan väl veta hur det är i fig tree bay.......o nån kanske tom vet vart det hotellet är.
gu,va stavfel!!! fattar inte varför jag missar tangenter hela tiden??
nån som kan ge mer tips o råd än det man läser bara??
ojoj.kan inte det här...skulle länka till hotellet,inte visa bilden
Men havet är kallt i juni.........i september är det jätteskönt!
jopp,det vet jag ,vi har alltid förr rest i augusti/september........ Fast nu har vi inte möjlighet pga barnens skola .......
fast å andra sidan står det runt 24 grader i havet...o det är helt okej då vi på somrarna har ca 17-20 grader i våra sjöar här......o det badar jag i
I juli 2011 var vi i fig tree bay med vår 2-åriga dotter. Kommer inte ihåg vad hotellet hette men jag känner igen Maistros, tror inte de låg så långt bort ifrån där vi bodde. de fanns några små mataffärer men inget mer, för att komma in till stan fick vi gå ca 30min/väg. där fanns det mer affärer o restauranger. Vi ska aldrig åka dit igen, så missnöjd över hur det var. de kändes nästan lite öde.