• Anonym (usch)

trött på er fattiga föräldrar

Jag börjar att meddela att jag är anonym för jag vill inte ha massa elaka påhopp pga av vad jag tycker!!!

Jag är så sjukt trött på er som skaffar barn och har låg inkomst. Vad fan tänker ni på egentligen? Det är fruktansvärt synd om barnen att växa upp med föräldrar som har låg inkomst. Det borde vara en lag på att ni/du föräldrar ska ha en inkomst på minst 60 000 tilsammans eller om ni är en förälder som t.ex. adopterar ska denna person ha en inkomst på minst 60 000 efter skatt i månaden!

Ni borde skämmas som har dålig med pengar. Har man inte råd med barn ska man inte skaffa barn. För att se om du har råd med barn borde ni kunna köpa alla grejjer till barnet på en månad. plus ha gott om pengar över.

Usch, jag ryser.....

• Svar på tråden trött på er fattiga föräldrar
  • Anonym (usch)
    Jenniesmamma skrev 2012-02-18 19:46:46 följande:
    Snacka om dum i huvudet! Det är det enda svar du får från mig!
    varför skulle jag vara dum i huvudet? det kan du iaf få svara på!
  • kellikopter

Båda ska tjäna 30000 var? Man fattar ju att du bara vill provocera. Gå och kolla på melodifestivalen som alla andra istället

• Esco

Jag vill börja med att säga att du är feg som väljer att vara anonym. Det betyder att du inte vågar stå för dina åsikter.

Sedan vill jag påpeka att pengar inte är allt. Den som påstår det är som du, totalt bortkommen.
    Så länge bebisen har allt vad den behöver, det vill säga en torr blöja, kläder, vagn, mat och en säng så är allt annat än kärlek oväsentligt.

Du däremot, du borde skämmas!

• mariia

Hahaha skrattar så tårarna sprutar, gud vilken ren idiot du måste vara :p tänk lite innan du skriver något sånt. Och inte vågar stå för de du säger utan är anonym. Tönt :p

• mammatill6

så du menar att om man inte får ut 30000 var är man fattig? Hur många jobb betalar det? Du måste ju bara blåst.

• Iwy

Varför just 60.000? (Har inga barn så nej jag har ingen bra koll på kostnader runt det men tycker det låter som lite väl häftigt).

• Olle i skogen

Hahaha..Ja inte fan e man rik bara för man har en hyfsat hög inkomst.
    Tror du missat något. Kyss

• leeena

Ja eller hur! Det borde även vara lag på att alla som skaffar barn måste ha högskoleutbildning, bo i hus och ha körkort och bil såklart. Samt st man måste kunna hämta sina barn senast kl 14 på förskolan. Når man inte de kraven så ska man inte ha barn !!! * ironisk*

Svar på tråden trött på er fattiga föräldrar