Bra hotell i Stockholm
Vi tänkte bo på hotell i Stockholm i påsk. Skulle vilja ha tips på nåt bra hotell
när man har med sig barn.
lekrum o sånt
Vi tänkte bo på hotell i Stockholm i påsk. Skulle vilja ha tips på nåt bra hotell
när man har med sig barn.
lekrum o sånt
Hej!
Jag har kollat på detta Alfons-hotell när vi ska till Stockholm med barnen men det ligger ju inte inne i Stockholm så det beror ju på vad man är ute efter :)
www.rica.se/talk
tack.
nej det spelar ingen roll om det inte är mitt i smeten
lite dyrt kanske
Det verkar ju dessutom gå pendeltåg nära hotellet, ha en trevlig resa oavsett vilket hotell det blir!
Har du Coopkort? Jag har sett att de haft det på Coop hotellpremie ibland.
Coop-hotell brukar det finnas gott om när afdärsresenärerna är lediga, påsk till exempel. Har bla bott på hotell kung Carl ( eller om det bara var Carl ) genom dem. Inget lekrum men nallar på sängen och låne-dvd i receptionen. Bra läge vid Stureplan.
ja jag har kollat lite på coop men det är svårt att veta vilket hotell som är bra
De har rum på Coop hotellpremie 6-8 april tex, 2.098:- för 2 vuxna och 2 barn inkl. frukost i 2 nätter.
Alfonshotellet ligger under + kategorin, och så väljer du family +
Det är verkligen svårt att veta vilka hotell som är bra :)
Jag brukar kolla tripadvisor för att kolla av vad andra tycker om de hotell jag hittar.
Som någon skrev ovan, Alfons Hotellet, vi har bott där tre gånger å de är verkligen de bästa barn hotellet vi besökt