• Isbit

Bra hotell i Stockholm

Vi tänkte bo på hotell i Stockholm i påsk. Skulle vilja ha tips på nåt bra hotell
    när man har med sig barn.
    lekrum o sånt  

• Svar på tråden Bra hotell i Stockholm
  • Asplund

Hej!
    Jag har kollat på detta Alfons-hotell när vi ska till Stockholm med barnen men det ligger ju inte inne i Stockholm så det beror ju på vad man är ute efter :)
    www.rica.se/talk

• Isbit

tack.
    nej det spelar ingen roll om det inte är mitt i smeten

• Asplund

Det verkar ju dessutom gå pendeltåg nära hotellet, ha en trevlig resa oavsett vilket hotell det blir!

• Asplund

Har du Coopkort? Jag har sett att de haft det på Coop hotellpremie ibland.

• vivianne

Coop-hotell brukar det finnas gott om när afdärsresenärerna är lediga, påsk till exempel. Har bla bott på hotell kung Carl ( eller om det bara var Carl ) genom dem. Inget lekrum men nallar på sängen och låne-dvd i receptionen. Bra läge vid Stureplan.

• Isbit

ja jag har kollat lite på coop men det är svårt att veta vilket hotell som är bra

• Asplund

De har rum på Coop hotellpremie 6-8 april tex, 2.098:- för 2 vuxna och 2 barn inkl. frukost i 2 nätter.

• Asplund

Alfonshotellet ligger under + kategorin, och så väljer du family +

Det är verkligen svårt att veta vilka hotell som är bra :)
    Jag brukar kolla tripadvisor för att kolla av vad andra tycker om de hotell jag hittar.

• Elvis Mamma

Som någon skrev ovan, Alfons Hotellet, vi har bott där tre gånger å de är verkligen de bästa barn hotellet vi besökt

Svar på tråden Bra hotell i Stockholm