• Anonym (Carin)

Min man vill att jag ska ha sex med andra män

Hos oss har det varit ganska torrt på sexfronten.
    Det är han som inte har velat och vi har inte haft sex sedan 4/8 2011.
    Nu har jag fått nog och jag sa till honom i fredags att om han inte tar tag i de problem han har kommer jag inte att kunna hålla mig från att träffa någon annan för sex.

Jag trodde att det skulle få honom att inse hur illa det är men jag hade fel. Istället blev han eld och lågor och berättade att det var en fantasi han hade haft under en väldigt lång tid.
    Han vill att jag ska ha sex med andra män och kanske även med något par. Han vill se på när jag blir omhändertagen av andra och kanske hjälpa till med saker som jag tyckte lät väldigt förnedrande.

Det här är inte något jag vill göra. Om vi inte ska ha sex med varandra vill jag ju såklart ha sex med någon annan. Men jag vill inte att min man ska närvara eller delta på något sätt.

Det låter helt sjukt att han vill se på medan jag är med andra män. Känns som att han har något obearbetat trauma i bagaget som har gjort honom sådan.
    Han blev väldigt besviken när jag sa att jag inte ställer upp på något sådant.

Helst av allt vill jag att vi hittar tillbaka till varandra på sexfronten. Jag klarar inte att leva utan sex eller med sex allt för sällan.

Kanske kan min man gå i terapi och få hjälp med sina sjukliga fantasier? 

• Svar på tråden Min man vill att jag ska ha sex med andra män
  • Anonym (Ställer upp)

Skall vi treffas

• Pentra

Förstår inte varför denna diskussion ligger under "otrohet"...

• skiljsmässobarn
    Anonym (Carin) skrev 2012-02-19 18:50:23 följande:
    Nu har jag fått nog och jag sa till honom i fredags att om han inte tar tag i de problem han har kommer jag inte att kunna hålla mig från att träffa någon annan för sex.

Jag trodde att det skulle få honom att inse hur illa det är men jag hade fel. Istället blev han eld och lågor och berättade att det var en fantasi han hade haft under en väldigt lång tid.
    Han vill att jag ska ha sex med andra män och kanske även med något par. Han vill se på när jag blir omhändertagen av andra och kanske hjälpa till med saker som jag tyckte lät väldigt förnedrande.

Det här är inte något jag vill göra. Om vi inte ska ha sex med varandra vill jag ju såklart ha sex med någon annan. Men jag vill inte att min man ska närvara eller delta på något sätt.

Det låter helt sjukt att han vill se på medan jag är med andra män. Känns som att han har något obearbetat trauma i bagaget som har gjort honom sådan.

Helst av allt vill jag att vi hittar tillbaka till varandra på sexfronten. Jag klarar inte att leva utan sex eller med sex allt för sällan.

Om jag ska vara ärlig så tycker jag att ni har konstig instälning båda två. Förhållandet bygger v'l inte bara på sex. Om min kille sa till mig att han vill att jag ska gå i terapi för att jag inte vill ha sex och att han skulle gå till någon annan för att ha sex. Så hade jag bett honnom att fara och flyga. Förhållande ska ju funka iallafall. Men däremot tycker jag att hans fantasier och att han säger till dig att du ska ha sex med anndra män när han tittar på är ju ochså sjukt hur kan man se den man ska älska ha sex med anndra det är ju sjukt. Ni kanske ska fundera på om ni älskar varandra istället för att tänka på sexet
  • Anonym

Min man har exakt samma fantasi som din och det är väl inget fel i det. Jag skulle även själv kunna tänka mig att se honom bli tagen av en annan kvinna och se han njuta extra mycket tex..
    Det är ganska vanligt och inget fel i det!

Jag och min sambo har faktiskt även haft trekant där han tittade på när jag hade sex med en annan man.. Faktiskt jävligt upphetsande att se han sitta där och tråna.. så jag kan bara rekomendera det..

Men gör som du känner...  Ni verkar ju ha andra problem som inte vi har...

• Anonym (Carin)

Tråden ligger under otrohet för att min man vill att jag ska vara otrogen mot honom.

För mig är sex en stor del av ett förhållande. Det måste bara fungera.
    Utan sex blir förhållandet dåligt men sådant varierar väl beroende på hur pass stort sexbehov man har.
    Mitt behov är kanske större än genomsnittet, och får jag inte det jag behöver blir jag vresig, deprimerad och mår riktigt dåligt av det och det går ju ut över andra delar. Totalt onödigt.
    Känslorna svalnar väldigt mycket när sex inte längre är en del av förhållandet.

Visste inte att det var så vanligt med de fantasierna. Är iofs inte så insatt i vad människor brukar fantisera om men jag vet att jag inte skulle kunna med att ha sex med någon annan när min man var närvarande.
    Kul om det fungerar för andra dock

• Emmsk
    Anonym (Carin) skrev 2012-02-19 19:22:56 följande:
    Tråden ligger under otrohet för att min man vill att jag ska vara otrogen mot honom.

För mig är sex en stor del av ett förhållande. Det måste bara fungera.
    Utan sex blir förhållandet dåligt men sådant varierar väl beroende på hur pass stort sexbehov man har.
    Mitt behov är kanske större än genomsnittet, och får jag inte det jag behöver blir jag vresig, deprimerad och mår riktigt dåligt av det och det går ju ut över andra delar. Totalt onödigt.
    Känslorna svalnar väldigt mycket när sex inte längre är en del av förhållandet.

Fast i ärlighetens namn så är det inte otrohet då han givit dig det utrymmet.

I övrigt beskriver du det som många killar, återkommande, berättar om; avsaknad av regelbunden sex eller i vart fall "långt mellan varven". Jag tror att du får titta i liknande trådar där omvänt förhållande råder. Kanske har han tappat lusten av någon speciell anledning som du kan hjälpa honom med? Det beror nog i vart fall inte på att han enbart vill agera voyeur.
  • Anonym (Mr Perfect)
    Anonym (Carin) skrev 2012-02-19 18:50:23 följande:

Sjukliga? Det är nog väldigt vanligt som fantasi, och hyggligt vanligt att män kan tänka sig detta... I vissa fall som väldigt undergiven (se 'cuckold') i andra fall bara som krydda. Det låter ju som din man är av den tidigare sorten då sexlivet inte riktigt funkat tidigare (eller iaf på sista tiden). Kan själv tänka mig ha med en annan man när vi har sex och visst kan jag tänka mig titta på. Dock kanske inte i ngn undergiven roll....

Men självklart, vill du inte så skall du inte. Försök att rulla tanken ordentligt i huvudet första bara. Ibland avfärdar man saker automatiskt för att 'man ska'. Men är du säker så skall ni självklart inte prova. Det kräver säkerhet och självförtroende (främst från din man i detta fall) från alla inblandade.. 
  • Anonym (Carin)

Känner mig mest lurad.
    Jag trodde vi var öppna med vad vi ville ha ut av vårat förhållande både känslomässigt och sexuellt innan vi gifte oss.
    Man kan säga att jag villkorade vårat äktenskap för jag vet hur pass stort mitt behov är och det var ju inga konstigheter med det tyckte han. Jag bad också honom vara öppen med eventuella önskemål innan vi gifte oss men han var så nöjd som det var med vanligt skönt sex 3-5 gånger i veckan.
    Och så kommer han nu och säger att han inte vill ha sex med mig utan att han bara vill se på när andra män har det. För mig känns det fel och det känns som att han har fört mig bakom ljuset.
    Hade han sagt det här innan bröllopet hade jag inte gift mig med honom.

Som det känns nu kan vi lika gärna skilja oss för vi kommer ingen vart. Jag behöver mycket sex och vill ha det med min man eller någon annan man men utan att min man närvarar.
    Han vill inte ha sex med mig och vill inte att jag har sex med någon annan utan att han får se på.
    Dödläge. 

• Mattias39

Jag skulle absolut kunna tänka mig att se min partner med en annan man. Det vore riktigt upphetsande!! :)

Men jag skulle också gärna vara den extra mannen som hjälper en sextörstande fru. Skulle inte heller ha några problem att göra det med frun medans mannen ser på.

Alla är inte lika, vissa tänder på sånt här och om mannen går igång på det så ser jag inget annat än att båda vinner på det. Om man inte gör ngt bakom den andres rygg så är det enligt mig inte otrohet, utan en överneskommelse.

• Anonym
    Anonym (Carin) skrev 2012-02-20 07:53:35 följande:
    Känner mig mest lurad.
    Jag trodde vi var öppna med vad vi ville ha ut av vårat förhållande både känslomässigt och sexuellt innan vi gifte oss.
    Man kan säga att jag villkorade vårat äktenskap för jag vet hur pass stort mitt behov är och det var ju inga konstigheter med det tyckte han. Jag bad också honom vara öppen med eventuella önskemål innan vi gifte oss men han var så nöjd som det var med vanligt skönt sex 3-5 gånger i veckan.
    Och så kommer han nu och säger att han inte vill ha sex med mig utan att han bara vill se på när andra män har det. För mig känns det fel och det känns som att han har fört mig bakom ljuset.
    Hade han sagt det här innan bröllopet hade jag inte gift mig med honom.

Som det känns nu kan vi lika gärna skilja oss för vi kommer ingen vart. Jag behöver mycket sex och vill ha det med min man eller någon annan man men utan att min man närvarar.
    Han vill inte ha sex med mig och vill inte att jag har sex med någon annan utan att han får se på.
    Dödläge. 
    Har han sagt att det är någon speciell kille han vill se dig ha sex med ?
    I vilken ålder är ni i ?
Svar på tråden Min man vill att jag ska ha sex med andra män