• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

hejsan
    Jag är ny i IVF-processen och jag hade min första UTNÄMNINGA i RMC Malmö och de säger mig att göra IVF ..... jag väntar på remiss till få min IVF börjar ....
    Jag öppnar denna tråd för att hitta vänner som också gör eller gjorde IVF i RMC malmö .... jag väntar på dig här ....Hjärta

• Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
  • Tany

välkomna här IS79.... hoppas du får positiva. .. är går till RMC malmö också

• Tany

ojjjj Fridalilla.... .hope du får positiva också.... hur många de sätter?

• Loo

Jaha, tidigare i veckan fick jag mens så nu kommer besöket hos RMC den 10:e verkligen bli av. Jag hoppades in i det sista att det skulle ta sig denna månad, så att vi inte skulle behöva åka ner till Malmö, men så blev det inte...

• fridalilla

Loo : hoppades du på att bli gravid naturlig väg? Jag slutade tänka på att det kunde gå , när vi fick tid till ivf. Fokuserade bara på ivf :p men låter bra att du inte tappat hoppet :)

• Loo

Nu i mars/april har jag ätit min andra omgång Pergotime, så jag hoppades att det skulle hjälpa till. Nu ville inte min gynläkare att jag skulle ta några Pergotime eftersom vi ska ha vårt möte med RCC om två veckor. Frågan är väl egentligen varför jag fortfarande tror/hoppas att vi kan bli gravida på egen hand när jag fortfarande aldrig blivit det under de nästan två åren som vi försökt...

• Tany
    Loo skrev 2012-04-28 13:56:38 följande:
    Nu i mars/april har jag ätit min andra omgång Pergotime, så jag hoppades att det skulle hjälpa till. Nu ville inte min gynläkare att jag skulle ta några Pergotime eftersom vi ska ha vårt möte med RCC om två veckor. Frågan är väl egentligen varför jag fortfarande tror/hoppas att vi kan bli gravida på egen hand när jag fortfarande aldrig blivit det under de nästan två åren som vi försökt...
    vad är infertilitet problem för dig? det är skönt att vi har alltid hopp.Glad
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö