Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Tråkigt med minus och mens. :( Vi går privat på Nordic IVF Center i Malmö och tycker de verkar väldigt bra. Ska göra vårt första försök där i april.
Tråkigt med minus och mens. :( Vi går privat på Nordic IVF Center i Malmö och tycker de verkar väldigt bra. Ska göra vårt första försök där i april.
Klart att vi alla kommer hamna där till slut. Inom en snar framtid hoppas jag. :)
Januaritjejen: Ja den är helt ny. Knappt några väntetider. Vi får köra igång när vi vill. Första läkarbesöket fick vi vänta på i 1-2 veckor. :)
hoppfull: Ett stort grattis här också. Det låter lovande!!!
Januaritjejen: Tråkigt att du blöder. Jag blödde vid min senaste graviditet. Nu gick det tyvärr inte hela vägen. Vilken dag är du på?
Hoppfull: Är så glad för er skull! :)
Januaritjejen: Man kan blöda mycket. Jag trodde det var kört. Fast mina test var starka. Håller tummarna att det går ändå.
Någon av er som ska göra ett försök i april? Jag börjar med sprutorna runt den 2 april. Jag längtar!!! :)
Jag sjukskriver mig alltid 1 vecka. En gång har det varit fr om Ovitrellen eftersom jag jobbade kväll. Mitt jobb är med på det och tycker att jag ska ta det lugnt. :)
Det har varit 2 träffar men jag har inte kunnat vara med ännu då jag varit sjuk. Nästa vecka är det dags för en ny. Verkar vara ett härligt gäng. Vi är 10 stycken. :)