• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

hejsan
    Jag är ny i IVF-processen och jag hade min första UTNÄMNINGA i RMC Malmö och de säger mig att göra IVF ..... jag väntar på remiss till få min IVF börjar ....
    Jag öppnar denna tråd för att hitta vänner som också gör eller gjorde IVF i RMC malmö .... jag väntar på dig här ....Hjärta

• Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
  • olssonJenny
    Regnbågsdröm skrev 2016-05-01 13:11:21 följande:

Oj. Känns det okej då? Bra tycker jag, då din chef och dina kollegor verkade riktigt dumma i huvudet, rent utsagt. Huvudsaken är att du får må så bra som du kan. Jobb löser sig alltid på något vis. Jag sänder dig kärlek och många tankar!

Ja känner mej på något sätt riktigt lättad. O mår lite bättre. Har även börjat med egenterapi iform av Hanna karlzons mindfullness målarböcker???? sitter där i lugn o ro tar en sip på kallt kaffe då o då o bara är.. ja jobb är de inga problem med har massa smått o kul på g:) tack goa du o kärlek o tanke till dig och räkan;)
  • Pusheen

Cina! Hur går det med ruvningen? Bra hoppas jag <3

Vågar du testa snart eller väntar du till td?

Kram

• Regnbågsdröm
    olssonJenny skrev 2016-05-01 14:45:00 följande:
    Ja känner mej på något sätt riktigt lättad. O mår lite bättre. Har även börjat med egenterapi iform av Hanna karlzons mindfullness målarböcker???? sitter där i lugn o ro tar en sip på kallt kaffe då o då o bara är.. ja jobb är de inga problem med har massa smått o kul på g:) tack goa du o kärlek o tanke till dig och räkan;)
    Målarböcker är bra! Det använder jag också ibland!
    Åh! Räkan! <3 Jag hoppas den mår bra. Tack för dina ord. Ruvardag 10 här idag. Kram!
  • Cina84
    Pusheen skrev 2016-05-03 09:53:11 följande:

Cina! Hur går det med ruvningen? Bra hoppas jag <3

Vågar du testa snart eller väntar du till td?

Kram

Hej :)!

Ruvandet har hoppat på ett litet sidospår. Jag blev nämligen inlagd idag för överstimulering. Magen började svullna lite i fredags för att bli värre och värre och idag tog vi ner till Malmö där det blev konstaterat och jag blev tappad på lite mer än 2 liter vätska.. Så nu får jag ligga inne några dagar för att de ska hålla koll så att värdena blir bra igen.

Kram
  • Pusheen
    Cina84 skrev 2016-05-03 17:18:15 följande:

Ruvandet har hoppat på ett litet sidospår. Jag blev nämligen inlagd idag för överstimulering. Magen började svullna lite i fredags för att bli värre och värre och idag tog vi ner till Malmö där det blev konstaterat och jag blev tappad på lite mer än 2 liter vätska.. Så nu får jag ligga inne några dagar för att de ska hålla koll så att värdena blir bra igen.

Kram

Men oj!! Din stackare! Men kan inte det innebära att du är gravid?? Tänke att det kommer så långt efter äp!

Åh, hoppas! Tror det kan vara så!

Har de inte gjort något test?

Hoppas att du mår bättre snart.

Krya på dig! <3
  • olssonJenny
    Cina84 skrev 2016-05-03 17:18:15 följande:

Kram

Oj!! Hoppas du blir bättre fort o att lilla kotten är kvar! Kram och styrka
  • olssonJenny

Gahh har vul imorgon 9 o e ruskigt nervös!! Ja tror ja får ett till o sedan ett tisdag v19 så då blir säkerligen inte äpl förrens torsdag/fredag..

• Cina84
    Pusheen skrev 2016-05-03 21:26:07 följande:

Men oj!! Din stackare! Men kan inte det innebära att du är gravid?? Tänke att det kommer så långt efter äp!

Åh, hoppas! Tror det kan vara så!

Har de inte gjort något test?

Hoppas att du mår bättre snart.

Krya på dig! <3

Tack :)!

Inget test tagit än. De på RMC var positiva men jag är försiktigt optimistisk. Har jag ett positivt test i handen på fredag då tror jag på det.

Jag sov rätt gott men det känns som att magen börjar spänna igen. Får se vad de säger när de går ronden. Idag blir det till att utforska sjukhuset idag för att fördriva tiden. Kanske det blir fint väder idag igen för då blir det lite simning med:).

Kram!
  • Cina84
    olssonJenny skrev 2016-05-03 22:36:36 följande:

Gahh har vul imorgon 9 o e ruskigt nervös!! Ja tror ja får ett till o sedan ett tisdag v19 så då blir säkerligen inte äpl förrens torsdag/fredag..

Tack :).

Lycka till idag!!

Kram
  • olssonJenny
    Cina84 skrev 2016-05-04 09:10:15 följande:

Tack :).

Lycka till idag!!

Kram

Höjd dos av gonal till 300 o Menopuren skall vara 150 som innan Doktor S är positiv o sa att de kan bli en bra omgång..
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö