• Tany

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

hejsan
    Jag är ny i IVF-processen och jag hade min första UTNÄMNINGA i RMC Malmö och de säger mig att göra IVF ..... jag väntar på remiss till få min IVF börjar ....
    Jag öppnar denna tråd för att hitta vänner som också gör eller gjorde IVF i RMC malmö .... jag väntar på dig här ....Hjärta

• Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
  • Kajo
    olssonJenny skrev 2016-05-19 12:27:27 följande:
    När du blev överstimmulerad hur kände du dej då ja med symtomer osv
    Jag fick mina symtom av överstimulering 7 dagar efter återföring med blasto. Började med svullen mage, kunde inte knäppa byxorna.
  • olssonJenny

Det här med hormoner är rent värdelöst! Stå i köket och hackar gurka till tacos o tappar skålen i golvet o börjar tok lipa! Sambon bara skratta o sa vi sköljer dem o då grinar ja för de! Har ni oxå haft sådana upplevelser

• Pusheen
    olssonJenny skrev 2016-05-22 15:55:19 följande:

Det här med hormoner är rent värdelöst! Stå i köket och hackar gurka till tacos o tappar skålen i golvet o börjar tok lipa! Sambon bara skratta o sa vi sköljer dem o då grinar ja för de! Har ni oxå haft sådana upplevelser

Haha, stackare!

Har också haft (och har) såna tokbryt
  • olssonJenny

Suck!! Tillbaka på jobbet efter ca 2 v hemma o redan efter 4 timmar började menssmärta komma från o till sen 12 o nu avtar de. Kan de vara kroppen som säger ifrån att nej du skall inte jobba mer utan bara koppla av? Orolig till tusen!!! Då min andra blasto inte var tillräckligt bra för frysboxen????

• Pusheen
    olssonJenny skrev 2016-05-23 21:06:44 följande:

Suck!! Tillbaka på jobbet efter ca 2 v hemma o redan efter 4 timmar började menssmärta komma från o till sen 12 o nu avtar de. Kan de vara kroppen som säger ifrån att nej du skall inte jobba mer utan bara koppla av? Orolig till tusen!!! Då min andra blasto inte var tillräckligt bra för frysboxen????

Jag fick också mensvärk när jag började jobba. Så tydligt att det kom just då. Särskilt när jag körde en viss typ av maskin.

Jag var väldigt orolig och det kändes inte bra men uppenbarligen så gick det ju bra ändå

Ta hand om dig, gör inte sånt som inte känns bra.

Tråkigt med den andra blaston!

När har du td?
  • olssonJenny
    Pusheen skrev 2016-05-24 08:08:57 följande:

Jag fick också mensvärk när jag började jobba. Så tydligt att det kom just då. Särskilt när jag körde en viss typ av maskin.

Jag var väldigt orolig och det kändes inte bra men uppenbarligen så gick det ju bra ändå

Ta hand om dig, gör inte sånt som inte känns bra.

Tråkigt med den andra blaston!

När har du td?

Jag jobbar ju som mattant och skall it med nya bytter mat osv men har sagt åt mina kollegor att jag kommer inte vara speciellt snabb dessa få veckor kvar. Samt att de får ta alla tunga lyft på eftermiddagen när vi diskar dryga 2000 kuvert med porslin! Min sambo blev mer ledsen än jag faktiskt, jag har td den 30 men kommer nog testa på söndag redan;) tänkte att de kunde vara något för mamma att få en plussad sticka!
  • olssonJenny

Vänner hur vet man att ägget fäst?? Har de senaste dagarna mått lite små illa o blir typ lätt åksjuk..

• Pusheen
    olssonJenny skrev 2016-05-24 18:56:13 följande:

Vänner hur vet man att ägget fäst?? Har de senaste dagarna mått lite små illa o blir typ lätt åksjuk..

Jättetråkigt svar men det vet man nog inte förrän man testar sig!

Jag kände iaf inget
  • Regnbågsdröm
    olssonJenny skrev 2016-05-24 18:56:13 följande:

Det vet man ju inte. Det märker man på testdag.
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö