Olga Rönnberg
Jag blir skitförbannad att hon låter folk tro att hon fött fem barn, för att imponera med sin träning. Olga har fött TRE barn. Det är en jäkla skillnad i hur sliten kroppen blir.
Jag blir skitförbannad att hon låter folk tro att hon fött fem barn, för att imponera med sin träning. Olga har fött TRE barn. Det är en jäkla skillnad i hur sliten kroppen blir.
också något att irritera sig på... särskilt kul eftersom du hade fel.
Ja och vad menar du? Hon har själv berättat att hon gått ner 50kg sen skiter jag i om det är 6-7 år sedan som du hävdar. Det finns fler år innan de senaste 6-7åren lixom
Öh, hon har 5 egna barn och 2 bonusbarn.
3 från sitt tidigare äktenskap och tvillingar med sin nuvarande man.
TS du borde lära dig att läsa ordentligt innan du gör bort dig...
Fan vad bitter du låter TS 
TS
här är en tjej som tränat med Olga och jag kan intyga till 100% att det Olga skriver är sant.
Hon är en varm och enormt duktig tränare som får fram det bästa hos sig själv och andra.
Du är helt fel ute och borde inte bara skämmas utan också lära dig hur man factcheckar och be om ursäkt.
Det här inlägget berättar inget om Olga- bara om dig och hur avundsjuk du är på hennes framgång och resultat.
Sitter faktiskt och ler men tycker synd om dig.
Dagens I-landsproblem
Jaha för jag hörde en intervju med henne och då sa hon 50 kg eller jag kan ju klart hört fel. Men så läste jag en intevju i en tidning innan biggest looser börja och där stod det oxå 50kg. Med feta bokstäver. Ärligt så vet jag inte alls men står det 15 på hennes blogg så tror jag på den för hon borde lndå veta tänker jag
Haha :D
Jag kan bara luta mig tillbaka och skratta!
Detta är ett gott exempel på just såna personer som snackar skit men inte har en aning om sanningen...
BULLSHIT med stora bokstäver!!!!
Ts, vart försvann du? Förstår om du skäms, för det ska du!
Haha! TS, du är verkligen puckad och avundsjuk! Kolla in Olgas blogg. Du kommer kunna lära dig ett och annat, inte bara om träning.
Med tanke på att hon varit gravid 4 ggr, så kan hon ju mycket väl gått ner 50 kg och mer därtill. 15 kg ena gången och 35 fördelat på de 3 andra ggr..