Jag vill men inte han..
Vet inte hur jag ska börja...det är svårt att finna dom rätta orden men gör ett litet försök ändå.
Vi har det rätt bra tillsammans, har ett par tvillingpojkar på 10 år sen har jag 3 barn i ett tidigare
förhållande. Vi gör alltid saker tillsammans, är alltid ihop och trivs med det.
Men sen kommer vi till sex och där är vi inte alls på samma plan längre känns det som.
Min man verkar ha tappat sexlusten rätt mycket (men frågar man honom om det så säger han att
han inte gjort det) han säger oftast nej, när jag för det på tal, han tar nästan aldrig första steget utan
det får jag göra och hoppas han går med på det, oftast gör han det inte, skyller på att han är trött, att
klockan är sent osv....men om han skulle sitta vid datorn och spela då är inte klockan för mycket.
Efter flera nej, blir man inte alls glad, jag blir ledsen och besviken. Det slutar oftast med att vi blir ovänner :(
Det har hänt ett par gånger att hans penis har slaknat under sexakten och sen har den inte gått
att fått upp igen och då har det blivit slut med sexet. Då har han inte velat fortsätta....
Sen känner jag dom få gångerna vi har sex att han inte är med riktigt och då har jag inte kunnat fått
orgasm, det låser sig för mig då jag känner av honom så.
När han säger nej så gör jag det skönt för mig och det gillar han ju inte, han blir sur när jag smeker
mig själv.
För mig är sex viktigt, bland det viktigaste i ett förhållande.
Allt det här känns skitjobbigt, vet inte alls vad jag ska göra. Det tar väldigt på vårt förhållande (iaf från
min sida) tror inte han mår så bra heller, så tjurig som han är. Har försökt pratat med honom men
det går ju inte, han bara skyller på mig att jag bara ska ha sex, att jag tycker han är tråkig osv....och så
svarar jag tillbaks och så är bråket igång......SUCK
Vad gör man?