Jag kommer aldrig förstå mig på tjejer som tydligt är intresserade av andra tjejer, men ändå kallar sig själva för hetero. Läggning är inte samma sak om handling. Jag skulle kunna vara ihop med endast killar i hela mitt liv, men det skulle inte ändra på att jag tänder på tjejer. Hm. Verkligen sak jag hatar att se på FL. Borde nog inte ta ut allt på dig. (Men om du vore hetero skulle du väl knappast vara intresserad av att dejta en tjej?)
Tjejer är inte så annorlunda från killar. Tänk på ALLT annat du gjort i sängen med killar förutom vaginalt samlag. Kyssar, smekningar, oralsex, fingrar... Dessutom behöver ni inte ta allt på en gång. Det är väl fint att börja med att hångla en kväll, och känna efter inför nästa gång ni ses, om du är osäker?
Du kan tänka på hur ditt eget underliv ser ut, och vad du själv gillar i början. Sen måste du också inse att alla fittor ser lite olika ut (precis som alla kukar, eller näsor, eller öron). Även om de flesta kvinnor är känsliga på samma ställen, kan hon föredra vissa saker lite annorlunda. Första gången jag hade sex med en tjej, så minns jag att jag blev förvånad när hon inte ville ha mer än ett finger inuti, trots att hon var helt våt.
Kommunicera med varandra! Det är okej att erkänna att du är nervös!
Hm... nu är jag ganska oerfaren när det gäller tjejsex (bara två gånger, med samma tjej), men den här tråden får mig att sakna det lite. Bröst kan vara så himla trevliga att leka med!