Ni män som inte gillar att GE oralsex, varför?
Som rubriken lyder, varför tycker ni inte om att ge en kvinna oralsex?
Som rubriken lyder, varför tycker ni inte om att ge en kvinna oralsex?
Så ALLA man gillar att ge oralsex? Fint!
Samma fråga kan ställa till tjejer; Varför kan inte ni ge oss män oralsex? Min flickvän gillar inte det men det kanske kan ändras? Det är väl inte direkt tändande att sticka huvudet mellan benet på er men jag blir kåt i alla fall av att höra hur hon stönar. Jag är gör det mest för hennes skull, inte min egen!
Samma fråga kan ställa till tjejer; Varför kan inte ni ge oss män oralsex? Min flickvän gillar inte det men det kanske kan ändras? Det är väl inte direkt tändande att sticka huvudet mellan benet på er men jag blir kåt i alla fall av att höra hur hon stönar. Jag är gör det mest för hennes skull, inte min egen!
Tror det! Min tjej frågade bara nån vecka sen om jag gillar att slicka men jag sa; jag gör det mest för din skull. Jag har gjort det en hel del på henne och ibland kan det bli för kladdigt, jag kan ha svårt att andas t o m eftersom hon gärna försöker pressa ihop sina ben som "försvar". Samma sak gör jag när jag blir avrunkad t.e.x. Strax innan jag får orgasm blir det så mycket känslor att jag spänner mina ben utan att jag kan påverka det.
Mitt ex gav en enkel och rak förklaring -"jag mår inte bra av det". Men att själv ta emot oralsex var inga problem
Tror det hela är väldigt individuellt från kille till kille eller från tjej till tjej. Vi tänder på olika saker helt enkelt!