Inlägg från: Herr Lindström |Visa alla inlägg
  • Herr Lindström

Ni män som inte gillar att GE oralsex, varför?

Samma fråga kan ställa till tjejer; Varför kan inte ni ge oss män oralsex? Min flickvän gillar inte det men det kanske kan ändras? Det är väl inte direkt tändande att sticka huvudet mellan benet på er men jag blir kåt i alla fall av att höra hur hon stönar. Jag är gör det mest för hennes skull, inte min egen!

• Herr Lindström

Tror det! Min tjej frågade bara nån vecka sen om jag gillar att slicka men jag sa; jag gör det mest för din skull. Jag har gjort det en hel del på henne och ibland kan det bli för kladdigt, jag kan ha svårt att andas t o m Tungan ute eftersom hon gärna försöker pressa ihop sina ben som "försvar". Samma sak gör jag när jag blir avrunkad t.e.x. Strax innan jag får orgasm blir det så mycket känslor att jag spänner mina ben utan att jag kan påverka det.

• Herr Lindström
    Anonym (TS) skrev 2012-02-21 20:26:53 följande:
    Intressant att höra en killes sanna tankar såhär anonymt på nätet :-P

När man läser vissa trådar här verkar det ju som om de flesta män fullkomligen ÄLSKAR att slicka och även själva slicket i fittan s.a.s. Att man uppskattar att se och få sin partner att njuta håller jag med om, men själva könet i munnen-grejen, är det så gott? Hehe..
    hehe, speciell smak. Kan inte påstå att det smakar hallon direkt. Efter att jag varit där nere och går ihop igen känner hon doften och hon gillar inte direkt den heller. Skulle funnits någon godis tablett eller något annat att använda samtidigt. Att fingerpulla gillar jag mer. Hon njuter av jag tar 2 fingrar och masserar i cirklar. Det är dessutom mysigare för mig.Guld i mun
  • Herr Lindström

Tror det hela är väldigt individuellt från kille till kille eller från tjej till tjej. Vi tänder på olika saker helt enkelt! Flört

• Herr Lindström

Ts: har du provat att spola vatten till ditt underliv med duschslangen? När vi duschar ihop brukar jag hålla i slangen till henne och det tycker hon är masserande och skönt. Prova även att massera på samma sätt under vatten om du badar. Det är även skönt för mig....

• Herr Lindström
    Anonym (TS) skrev 2012-02-21 20:38:02 följande:
    Självklart är det så. Jag är mest nyfiken på om det verkligen är så 9/10 tycker om för egen del att ge kvinnan oralsex. Men det verkar ju onekligen så med tanke på hur få som svarat i tråden
    om det nu är så att 9 av 10 gillar att ge det mest för sin egen skull är det nog så att dom älskar att höra sin partner stöna. Det mest troliga!
  • Herr Lindström
    Anonym (TS) skrev 2012-02-21 20:44:39 följande:
    Jag har gjort det på mig själv, ja. Hur menar du att det är skönt för dig?

Om man spolar vatten på sig själv med rätt hastighet, rätt avstånd från sin penis och framför allt förhuden "uppe" under vattnet när man badar känns det som massage för en. Jag har även fått orgasm på detta sätt till slut!
  • Herr Lindström
    Anonym (TS) skrev 2012-02-21 20:51:16 följande:
    Aha..? Tack för tipset Vi badar tillsammans en del, ska allt prova att låta strålen massera honom lite under vatten! Upplever det ju själv som magiskt skönt!

Tror din kille kommer att tycka om det. Massera gärna kulorna under tiden. Spolar man tillräckligt länge (man behöver inte vara blyg med strålen) så får han orgasm till slut. När han har stånd så böj den inte utan låt den vara i naturlig "upprättelse". Jag tvivlar på att jag är ensam kille som kan få orgasm på detta vis.
  • Herr Lindström
    Anonym (Suck säjer jag) skrev 2012-02-21 20:51:44 följande:
    Nej det sa han inte. Men gissar på att antingen

orkade han inte
    brydde sig inte eller
    inte visste hur han skulle göra

Att höra någon säga att man inte mår bra gör ju inte att man ber om det precis. För man vill ju inte att ens partner "mår dåligt" av att ge en njutning.... En ren och skär undanflykt för att slippa, vilken orsak det nu må vara.

Kan ju tillägga att jag alltid är ren och rakad och väldigt fin mellan benen men det tycktes inte spela ngn roll för honom.

tråkig han är! Fråga honom vad han vill göra nästa gång stunden är inne. Han kanske tänder på något annorlunda som han inte vågar berätta. Om han inte vet hur han ska göra så kan du ju tipsa honom. Han kanske har dåligt självförtroende, kanske inte vågar göra något till dig med risk av att göra fel. Prata med honom! Att smeka dig med glidmedel är ju alltid en början. Finns att köpa på apoteket, typ 60:- flaskan...
  • Herr Lindström

Lycka till TS! Solig  Bra att det finns en sida som denna där man kan prata om allt möjligt. Hur många diskuterar sånt här annars och hur många vågar lämna ut sitt privatliv offentligt ? Här kan man ju ändå får sanna råd och tips...

Svar på tråden Ni män som inte gillar att GE oralsex, varför?