• Risifrutti

Big brother 2012 - För oss utan 24/7 Live

Det finns redan en "Big brother 2012" tråd men eftersom de flesta där har live blir det lite svårt för oss utan att hänga med i diskussionerna (kan bli lite av en "spoler tråd" t.o.m).

Så nu skapar jag en ny tråd för oss "efterblivna", vi som följer BB utan 24-7. 

Även här skriver vi och diskuterar kring allt och inget om programmet samt deltagarna! Välkomna hit! Cool

• Svar på tråden Big brother 2012 - För oss utan 24/7 Live
  • Risifrutti

Vem tycker ni mest om i loftet? Jag stör mig något oerhört på han med den konstiga rösten (kanske mest pga av just rösten). Jag tycker att transvestiten verkar mest intressant och hoppas på henne!Cool

• Risifrutti

Jag tycker förresten inte att hon den nya Hanna alls ser ut som en man. Konstigt att Marcel var så pass övertygad om det att han till och med frågade henne hahaSkrattande

• Risifrutti

ingeeeeeeeeeeen mer utan 24-7? 

• fluffbabe
    Risifrutti skrev 2012-02-22 23:23:12 följande:
    Jag tycker förresten inte att hon den nya Hanna alls ser ut som en man. Konstigt att Marcel var så pass övertygad om det att han till och med frågade henne hahaSkrattande
    Nä jag tycker inte heller det! Så himla elakt! Undrar om han menade allvar när han bad om ursäkt..
  • Just me

Ska jag vara ärlig så gillar jag ingen alls uppe i loftet Har läst i den andra tråden om vem som kommer in i huset från loftet men kanske inte ska berätta.. Jag håller med,tycker inte heller att hon ser ut som en man! Riktigt elakt av han och sen bara skratta bort det..nja inte helt ok tycker jag! I år är det riktigt svårt att "gilla" någon tycker jag..oftast brukar jag få lite favoriter och sen kan det naturligtvis ändras från vecka till vecka men ändå,hehe.. Har du/ni några favoriter?

• Risifrutti

Oh vad roligt att vi blivit några här nu! :D

Hmm jag har nog inte heller någon favorit tills nu men jag tycker blogg hanna är ganska underhållande med sina dumma kommentarer. Vad menade hon förresten med att hon är en eskortbrud? Sa inte hon att hon var en strippa? Eller det kanske hänger ihop på något sätt? (har inte riktigt bra koll på sådant där) haha

Svar på tråden Big brother 2012 - För oss utan 24/7 Live