kärlkramp? operation, diabetes. OROLIG!!!
min mamma skulle operera sig igår o jag har inget hört sen igår förmiddag då hon skicka ett sms om att hon inte fått komma in på op än.
Sen har de vart tyst!
Idag ringde min moster o berättar att operationen inte gått bra
Så nu ligger hon under kniven igen o jag vet inget om vad som gått snett mer än att dom måste ta nån "del" från hennes ena ben för att fixa de andra.
Hon har haft fruktansvärda krämpor i sitt ben i 11½ månad.
Dom har testat att göra en ballongsprängning en gång vilket inte gjorde nån nytta utan snarare belv de sämre.
Jag är så orolig för henne o kan inte träffa henne då hon bor drygt 20 mil bort!
Jag vet inte ens vilket sjukhus hon ligger på så kan inte ringa dit heller för o få nån information.
Hennes fot hade nu under sista dagarna svullnat upp till 3:ggr sin storlek.
Vet att hon nämnde nått om kärlkramp vid sista telefonkontakt vi hade innan hon las in i tisdags.
Hon är diabetiker o jag är orolig för om dom kommer bli tvungna att amputera benet på henne.
Alla hennes syskon som hade diabetes fick benen amputerade o hon har haft väldiga besvär med sitt socker under alla år (sen hon va 10 år gammal)
vet inte vad ja vill med detta,kanske höra om nån vet nått om kärlkramp o få information om hur allvarligt detta är spec. på en diabetiker?????????????