• Anonym (vadskajaggöra)

beroende av att pulla mitt rövhål...

Jag är beroende av att pulla rövhålet när jag går på toa. Jag har varit beroende i flera år. Jag stoppar upp papper i rumpan, håller det inne, bajsar ut det halvägs, trycker in det igen och känner en skön känsla då... Ju mer papper, desto skönare är det.. Inte ovanligt att det blöder och gör ont.. Ibland händer det att det blöder rejält och gör väldigt ont så att jag knappt kan trycka in pappret, och lyckas jag så dränks det med blod. Som längst har det väl blött sju dagar i sträck, och jag kan inte hålla mig trots allt blod och smärta... Jag vet att detta är ohälsosamt, och jag vill sluta. Men varje gång jag går på toa så måååste jag göra det! Vågar verkligen inte besöka någon läkare, jag skäms för mycket. Är det någon som har varit med om samma problem som har något tips? (förresten, gillar inte analsex)

• Svar på tråden beroende av att pulla mitt rövhål...
  • Anonym (vadskajaggöra)

Alltså, det är inte skönt med dildos och sånt. Jag tror inte riktigt att ni förstår. Jag vill inte ha känslan egentligen, jag har bara blivit beroende av att få den och kan inte sluta. Jag pullar rumpan minst 3 gånger om dagen och jag vill sluta :(
     Jag känner en som var beroende av att spola rövhålet med vatten, och det är minst lika skönt som att stoppa papper, men det är så jobbigt att skruva av munstycket och blöta ner sig varje gång.
     Så jag är alltså bara en av tre som jag vet har bajsproblem i verkliga livet. Det måste ju finnas fler där ute!?  

• ingvild01

Det verkar ju som det har blivit nån typ av tvångshandling.
    Jag tror bestämt du ska söka hjälp hos en psykolog för att kunna sluta med detta, låter ju inte nyttigt, eftersom du får blödningar och det gör ont!

• Anonym (Bella)

Jag fattar bara inte varför det blöder så mycket??. Att bara trycka upp papper i röven och sedan joxa på med det borde väl inte orsaka sådana skador?. Du måste ju ha någon slags tarmsjukdom eller hemmisar de luxe!

• Anonym

Men varför verkar så många FL befinna sig i någon slags analfas? Det bajsas och det pillas i det oändliga. Folk skiter ned sig på föräldramöten, på parkeringar, ungar sprutlackerar badrum på IKEA och ALLT ska fan dokumenteras på FL,...herregud  

• swewool

jag har typ samma problem, jag måste pulla mig i analen med pennor eller mina fingrar för det är så skönt, det har kommit pytte lite blod 2 gånger och jag fick panik, fast jag kunde ändå inte slute, det låter som att du har ett värre problem du borde söka hjälp

• Anonym (samma här)

jag gör samma sak när jag går på toan, men det hela började med att ja var förstoppad & stoppade upp ett finger med papper som överdxrag för att få igång det hela.. nu masserar jag typ öppningen varje gång jag ska bajsa..!

Trodde jag va helt ensam om detta hahaha.-.
    jag blöder oxå as mkt ibland o det gör väldigt ont i bland men jag måste ändå göra det..
    är nog ett tvångs beteende.. jag har gjort detta i ca 8 år eller nåt.

du är inte ensam!!!

• Anonym (Kul)

Ha ha ha ha vilken rolig tråd  

• peterzepam

Du måste ju omgående söka hjälp....eller försöka att sluta själv genom att byta ut ditt beteende mot nått annat och på så sätt kanske kunna sluta med detta för du har själv insett att det inte är "Normalt"....att ha insett det är ett stort steg, så försök att svälja din stolthet och gå till en psykolog eller läkare och säg exakt som du nu har skrivit här.

• Anonym (hej o hå)
    Anonym (vadskajaggöra) skrev 2012-02-25 01:42:48 följande:
    Jag kände en som brukade spara sitt bajs i 1-2 veckor tills hon blev så nödig att den tvingade sig ut. Hon berättade om känslan och jag bestämde mig för att testa. För mig räckte det med 3 dagar tills den började tvinga sig ut. Men jag kunde inte hålla mig 3 dagar så jag bestämde mig för att stoppa in papper istället för att få uppleva det oftare... Men pappret gick åt som smör så jag började trä det över fingrarna istället... och så har det pågått flera år nu.. Det är för sjukt för att prata om öppet. Jag vågade inte ens berätta för sjukvårdsrådgivningen vem jag var  pga skammen :(
    Förlåt men dör av skratt...den tvingade sig ut Skrattande
Svar på tråden beroende av att pulla mitt rövhål...