Inlägg från: Paradise |Visa alla inlägg
  • Paradise

Kumla

PW58 skrev 2012-04-11 11:18:13 följande:
    De är verkligen jätte kul med syskon;) de blir 17 månader mellan min son och denna med;)

Ajjemen vi är för nyfikna för att inte kolla;)

Vi bor på Östra Drottninggatan, som ligger mitt imot Kungsvägens vårdcentral typ.. Byggt 2008. åh är typ 200 meter från oss till skofabriken;)

Jag är inte heller så haj på Kumla;)

Då kanske vi är grannar=)  vi flyttade in får nån vecka sen på Östra Drottninggatan rätt nybyggda hyreshus

Jag är oxå inflyttad 
  • Paradise
    PW58 skrev 2012-04-13 11:54:31 följande:
    Kom ju på att de kan de ju inte va;)  va bara ett par som flyttade in där;) Vilket flyttade ni in i?=)

Du fick svar på de i mailet istället

Vi kanske har gått om varandra utan att veta om det då=P
  • Paradise
    PW58 skrev 2012-04-13 12:40:08 följande:
    Risken är ju faktiskt ganska stor att vi gjort de;)

Haha ja verkligen! Vilken slump asså, får sikta in på en träff vid lekparken på gården tycker jag=)
  • Paradise
    PW58 skrev 2012-04-13 13:08:42 följande:
    De tycker jag verkligen vi får göra:) lite halvdåligt att de inte finns nån vanlig bebis gunga på gården:/

nee de finns inte så mkt på denna gården, man kan annars träffas på gården o gå till västra lekparken kanske?=)
  • Paradise
    Maitge skrev 2012-04-14 12:47:05 följande:
    Hej hej
    Bor inte så långt bort heller, skulle gärna träffa nån gång i lekparken med 4 årigen och 6 mån bebisen :)

Ja det vore roligt =) När kan du åsså?
  • Paradise
    Maitge skrev 2012-04-17 09:31:52 följande:
    Onsdag, torsdag efter 15:00 är vi lediga, eller fredag när som helst ! Bara säg nån tid som passar dig så kommer vi till Östra Drottninggatan gården :)
    Jag missade ditt inlägg, hur ser det ut framöver för dig nu?=)
  • Paradise
    PW58 skrev 2012-04-22 12:12:04 följande:
    Ja verkligen! Nu har de ju bara vart soffväder tyvärr.

aa typ!

Såg du pluggade på distans med, går de bra? =) 
  • Paradise
    PW58 skrev 2012-04-23 09:00:11 följande:
    De går jätte bra, dock lite hektiskt med en liten kille som är högt o
    ch lågt:)

Kan tänka mig de! går bra här oxå med distansstudierna, varvar med att sitta hemma och på bibblan =) vad pluggar du för nåt?
  • Paradise

Aha det är ju perfa de=) Själv "måste" jag sätta mig där vissa dagar för att inte göra andra saker som städa åsånt hehe
    Jag läser på tre denna termin Miun Lnu och Bth
    Äntligen kom lite sol idag! satt på balkongen och njöt i fulla drag en stund på lunchen    

Svar på tråden Kumla