• Mymamma87

Tycker du att namnet Estelle är passligt för den nya Kronprinsessan?

Här kan du rösta om du tycker att namnet Estelle är passligt för den nya kronprinsessan!

Jag tycker personligen att det är ett utmärkt namn!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-24 14:01
    Herman Lindqvist kommentar :
    "nattklubbsdrottning kan man tänka sig".

Tycker att det är så fruktansvärt nervärderande!

ALLA KUNGLIGA namn har någon gång varit nya! Bara för att man inte gillar namnet så behövar man ju inte uttrycka sig på det sättet!

Man behöver inte gilla namnet men att säga på det sättet är ju faktist ganska nervärderande.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du att namnet Estelle är passligt för den nya Kronprinsessan?
  • Frontline

En snabbtitt på namnet och jag tänkte på en chipspåse...
    Men jag tycker det är skitfult namn...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Silversvans

De har gjort sitt val och är det bara deras egna val så är Estelle ett perfekt namn!

• Atamon

Ja                                                                

• Natulcien

Inte ett namn i min smak. Men självklart passar det en liten flicka vars föräldrar gillar namnet. Glad

• CeeJay
    Silversvans skrev 2012-02-24 13:35:12 följande:
    De har gjort sitt val och är det bara deras egna val så är Estelle ett perfekt namn!

Håller med fullständigt !

Ungefär som att fråga om "rätt låt vann"? Självklart vann rätt låt = den som fick mest poäng liksom Precis så tänker jag om deras namnval. Ett namnval jag INTE hade gjort men naturligtvis är det helt RÄTT eftersom det är deras val !

Jag tycker dom är tuffa som väljer flera namn som inte kändes "självklara".     
  • annca

Tycker det är roligt att de vågade avvika från vad alla förväntade sig
    Estelle låter gulligt.

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • Hallonröd

Jag tycker att det är ett fint namn och kommer funka bra! Glad Så konstigt namn är det trots allt inte och det är ju  ett franskt namn också som ju passar bra då kungafamiljen ändå har franska rötter.

• ica

Ett katastrofalt WT-namn vilket passar nån som kommer att få bidrag hela sitt liv.

• Nina 566

Jag var så inställd på att det skulle bli ett gammal mossigt namn bara för att... Jag var inställd på tex Ingrid eller Alice (fina namn iofs) Så när kungen sa namnet så jag lite paff...på ett possitivt sätt.
    Jag tycker att det är så skönt att Victoria och Daniel är lite mer morderna och går sin egen väg.. 

Jag hade själv namnet Estelle på min namnlista när vi väntade första barnet MEN maken tyckte att det lät som Estrella, chips...så det rök.

Svar på tråden Tycker du att namnet Estelle är passligt för den nya Kronprinsessan?