Inlägg från: Anonym (odejtbar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (odejtbar)

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (señorita_42) skrev 2014-01-12 12:03:15 följande:
    Jag har en presentationstext men inte bild. Och det handlar inte om att jag är ful, utan snarare så är det så att jag vill välja den som jag vill ha kontakt med. Jag ser bra ut och jag får bara bra respons när jag väl tar kontakt och skickar bild.
    Så jag håller med (Aha), jag tror inte det stämmer med att det är det är de fula som inte har bild.
    Om jag tar kontakt men någon som jag vill lära känna mer eller få till en date, så skriver jag precis som det är, och att jag kan skicka bild om de skulle vilja, så brukar det gå vägen...
    Att jag gör så här beror på att jag vill vara den som väljer och så är jag lite nojig att bli hittad av någon som jag inte vill bli hittad av...Kram på er alla Kyss
    Det är otroligt vilken skillnad det är. Jag är kille och ser helt ok ut. Jag har varierat min presentation på väldigt många sätt för att prova olika strategier.

Får svar på ungefär 1 brev av 50 och sällan ett andra svar efter det första vilket gör att jag inte längre tycker det är värt ansträngningen och har slutat med nätdejting. Framförallt är det självdestruktivt att systematiskt utsätta sig för att bli ratad.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!