Ärliga nätdejtingstråden!
Oj vilken lång och rolig tråd! Här vill jag vara med! Jag är en 34årig tjej som blev singel i höstas efter ett femårigt förhållande och har börjat nätdejta lite smått den senaste månaden. Tydligen gör även mitt ex som lämnade mig det eftersom jag har sett honom på lite nätdejtingsidor och han söker efter mycket yngre tjejer än jag...
Så jag hoppas att jag hittar någon snart att bli lycklig med så att jag slipper känna mig bitter över exet.
Jag tycker att det är jättestor skillnad på sidorna. Har hittills provat happy pancake, match.com, victoria milan och okcupid. På VM och match så fick jag mängder av mail men alla var bara ute efter sex och ville inte dejta ens en gång. På happy pancake fick jag nästan inga mail alls vilket känns lite mysko. Är för gammal kanske? Ser ung ut men kanske siffran gör att folk väljer bort en automatiskt. På OkC så fick jag flera mail av killar som hade jättefina personligheter och var supertrevliga men deras utseende på bilderna tilltalade mig inte. Nu har jag ändå en dejt i helgen med den trevligaste av dem för man vet ju aldrig om det känns annorlunda när man ses i verkligheten. Har hört att många är med om tvärtom - att någon ser bra ut på bilderna men sedan inte när man ses, men kan det vara tvärtom också? Någon som har varit med om det?
Nu har jag dessutom fått inloggningsproblem på OkC och inte kunnat logga in på ett par dagar. Väldigt irriterande! Någon annan som upplever samma?
"kunde man inte ens få ett nej tack, din otrevliga kaxiga hynda/hora/luder/slampa"
Den tjejen hade kanske tänkt skriva tack men nej tack eller efter lite fundering
t o m kunnat skriva att vi kan mailas lite o sedan se.....