Tm144e skrev 2015-01-04 13:56:41 följande:
Jag har varit på Happypancake ett tag, och jag är besviken!
Trodde "marknaden" var bättre för en man som är lugn, skötsam, snäll och så vidare. Ser väl ok ut utan att vara nån fotomodell!
Jag tycker inte att jag skjuter över målet heller, utan kontaktar "normala" tjejer, men responsen är urusel.
Om man ens får nåt svar, så är det oftast kalla handen direkt, på ett par bilder man har i presentationen!
Några vänner har jag hittat, men det verkar stanna vid vänskap.
Det verkar bara vara uppmärksamhet som söks?
Många är nog inte där för annat! Klart, dyker dom på en 10-poängare så är dom på, men annars söker dom bara uppmärksamhet.
Nu har jag lagt ner HP, och hoppas hitta min kvinna på annat sätt.
Undrar hur könsfördelningen är där? Tror på kraftigt överskott av män.
Tre killar för varje tjej har jag fått det till. Det är lika illa på alla sidor.
Vad som förvånar mig är att tjejerna där misslyckas. De har hur många chanser som helst egentligen, men de klarar inte av det.
Såhär vill jag ha det till: Där är kvinnor som är något att ha. Sen är där kvinnor som inte är något att ha. Den första kategorin är med få undantag hårt gängade med någon som ser till att vårda förhållandet. Den andra kategorin, det vimlar av dem på dejtingsidor. Tjejer som inte klarar av att hantera ett förhållande utan är så superegoistiska att hälften kan räcka.