Ärliga nätdejtingstråden!
Alltså nu har jag träffat en 3 st ifrån Happypannkakan. Och jag känner mig nästan slagen i ansiktet varje gång.
Man har ju pratat och mailat rätt länge ibland innan man träffas för att se så att liksom resonemangen sitter där de ska åtminstone. Men så träffas man. Man man blir lite så där
mähh..... Jaha.... Dina bilder var 2½-5 år gamla. Du ansåg inte att det var en liten detalj att du gått upp 20-35 kilo sen bilderna som kunde varit värt att nämna....
Det har hänt 3 jäkla ggr i rad nu. Liksom det är ju inget man frågar. Jag förutsätter att man visar upp en bild som representerar vem man är "idag" inte när man va snygg för 5 år sedan liksom.
För mig så är det precis lika dåligt som att ljuga om ens personlighet eller vad som helst. Så får man höra att man är ytlig mm, men vadå. Man ger skenet av att vara någon man inte är. Det är att ljuga i min värld. Och jag har i min presentation utförligt skrivit att man ska inte lägga ut en bild som är 2-5 år gammal som inte representerar hur man ser ut idag. Ska det vara så himla svårt liksom. Då är det ju man själv som är ytlig. Inte jag som faktiskt väljer att lägga ner tid på något som jag senare får veta inte va i närheten utav vad som presenterades för mig.
Då blir det lite som micromat. Sjukt fin på bilden. Trasigt slaffs tillagat.
Att ta kort idag är liksom inte något som kräver en fotograf. Numera är jag väldigt vaksam över tjejer som enbart har Fat girl angle shots. Ni vet sådana där tagna snett uppifrån men visar inget mer än oftast brösten eller toppen på urringningen så man "ser" smalare ut än vad man egentligen är. Det är att luras. Själv har jag 3 st tillpiffade kort 1 julkort typ, och ett där jag är ovårdad och lite orakad. För jag vill ju att man ska se hur jag verkligen ser ut.
Allt handlar inte om yta. Men fasen, man behöver inte ljuga om den liksom.
Nu blev jag ju hyfsat bra vän med en utav dem. Men det kommer liksom inte bli mer än en vän. För hur man än vill att det kanske inte ska va så, så är det där med attraktion rätt viktigt också.