Inlägg från: Little Miss Fucking Sunshine |Visa alla inlägg
  • Little Miss Fucking Sunshine

Ärliga nätdejtingstråden!

Jag håller också med om att det är utmattande. Det tar otroligt mycket energi överlag.
    Man ska vara pigg och glad och tillgänglig och sånt i tid och otid. Och vissa vill börja prata på msn omgående, och jag har sällan den igång för då får jag inget annat gjort på kvällarna.
    Till slut orkade jag inte mer, det var därför jag valde att hoppa av från hela grejen.  

I´m the queen of fucking everything!
    modesto skrev 2012-10-29 11:45:10 följande:
    jag brukar bara ge min email adress, jag svarar på en gång om dagen när jag vill, jag ger varken telefonnr eller msn.
    jag orkar absolut inte vara tillgänglig hela tiden
    Nej telefonnummer slängde jag verkligen inte ur mig. Och jag var restriktiv även med msn. 
    Men jag orkar inte ens prata med mina vanliga vänner på msn. Det tar för mycket tid och jag känner mig alltid som en skurk när jag vill avsluta och göra något annat.

Snö alltså? Jag vet inte om jag är glad eller panikslagen. Jag har iaf vinterdäck på bilen sen i onsdags och det känns tryggt. 
    Papito skrev 2012-10-29 12:21:24 följande:
    Hm..börjar t.o.m. fundera på att lägga upp ett kort.

Är så korkad så jag skriver för mycket och för bra med flera innan vi visar kort...sen blir det för jobbigt när det visar sig att det inte är riktigt ens typ...har jag inte kort själv kan jag ju inte kräva det av andra. Får se till att maila kort tidigare i processen
    Det kanske inte är så dumt att lägga upp en bild ändå. Jag var ju utan ett tag men sen kände jag att jag hellre blir bortsållad direkt av såna som inte tycker att jag ser det minsta attraktiv ut, istället för att prata med någon ett tag och sen bli dissad när man visar sin bild.  
    modesto skrev 2012-10-29 11:48:13 följande:
    en bra sak är att inte ha en bild och söka vänskap, då blir det lugnare, sen visa bara bilden för några utvalda
    Men enligt min erfarenhet betyder "vänskap" att man bara vill ligga men tycker att man själv är för smart för att använda "kort romans". 
    modesto skrev 2012-10-29 13:02:07 följande:
    haha, det visste jag inte, det är kanske speciell slang för just HP. På utländska sidor betyder det just vad det är, vänskap. Man kanske är inte redo för ett förhållande men vill inte ha sex utan känslor och tycker vänskap är en bra start som kan utvecklas till mer.
    Slang är det nog inte, mer min egen slutsats efter att ha pratat med många män där. Skriver de "vänskap" är de helgarderade. Men det jag märkte var att ingen hade någon intention att få det mer än till en "kort romans". 
    Men det är svårt att man måste benämna något innan det ens börjat.
    Jag hade "seriöst förhållande", för någonstans var det ändå mitt mål. Sen pratade jag inte med alla med intentionen att ha ett seriöst förhållande med den personen.  
    Xmag skrev 2012-10-29 13:15:49 följande:
    Papito, om du inte lägger upp en bild missar du ju att få mail som säger att du har "sexiga glasögon"...så lägg upp en bild med glasögon...
    *fnissar*
    För det är ju något vi alla behöver höra nån gång i livet... Flört 
    Papito skrev 2012-10-29 13:26:38 följande:
    Men är det så himla viktigt då?
    Jag kollar knappt på faktan, jag kollar presentationen och korten...i den ordningen...

Räcker väl med att skriva seriöst förhållande för er tjejer, då är ni helgarderade, de seriösa ser att ni är seriösa och de oseriösa mailar ändå, haha!  
    Nej det är det inte. Jag har aldrig dömt ut någon för att personen skrivit vänskap. Jag hade det själv en tid men sen förstod jag att det finns många fler än jag som gör samma bedömning gällande just den kategorin, så då ändrade jag tillbaka. 
    Papito skrev 2012-10-29 13:36:06 följande:
    Shit..det här blir tufft...tur man inte har bråttom...

Körde sök på HP. har precis plöjt igenom 15 sidor med damer...max tre som passerar nålsögat...hm....jag är förlorad..jag är en av dem onda...... I´m Screeeeeeeeeeewed!!!!DemonDödDemon 
    Ja och nu när jag är upptagen blir det ju jobbigt för dig... Tungan ute
    Papito skrev 2012-10-29 13:54:08 följande:
    *S* precis! Flört
    Det ironiska är att jag helt plötsligt verkar ha blivit utsedd till "veckans kap" bland killar jag pratat med under längre tid men som aldrig något hänt med.
    Så fort jag slutade vara singel blev jag det bästa som hänt sen skivat bröd! Och jag fattar ingenting?! 
    ulfsas skrev 2012-10-29 14:07:04 följande:
    Tydligen mer spännande när du är oåtkomlig än när du var singel. Lite bakvänt kanskeGlad
    Ja det känns lite knasigt. Men det är inte min förlust heller. Glad
    Papito skrev 2012-10-29 14:18:09 följande:
    För min del är det ändå lugnt, jag har mina skånskor och den trånande men förnekande singelmorsan i hasorna...
    Ja du har ju ditt lilla harem här. Ett stundtals ovilligt harem, men ändå! Flört
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!