Anonym (Unikum) skrev 2012-09-12 20:52:15 följande:
Man skall väl inte behöva backa för att 'testa' folk. Skulle jag känna av det skulle jag lägga ned direkt. Tjejer som håller på med spel och andra 'taktiker' orkar jag inte med. Däremot känns det ju ärligt talat ganska tydligt om engagemanget finns där (på lagom nivå, inget tokplåster tack). Det flyter på utan att man behöver tänka på det helt enkelt. Det handlar både om att träffas och vad/hur man skriver. Själv hänger jag lite på HP, och har träffat ett par trevliga tjejer där (en irl, en har blivit tidigare nämnd 'nätvän'). Kanske händer det mer, kanske inte. Känns iaf inte jobbigt.
Jag har väldigt dåliga erfarenheter av det här sen tidigare, så för mig funkar det bra. Det är ingen taktik eller spel, det är ett sätt för mig att se om någon är intresserad eller inte.
Och det känns inte alltid om engagemanget finns där. Vissa är väldigt engagerade tills det visar sig att de inte får ligga på första dejten, då släpper de en fullkomligt.
Jag vill veta om jag lägger ner tid och energi på en person som är värd att lägga ner tiden och energin på. Inte nån player.
Jag har kontakt med en på HP. Jag mailade honom igår och sa att jag inte kommer hänga där mer men att han gärna får maila på min privata mail. Och det gjorde han, så det är ju bra. :)
Nu tänker jag inte logga in där på ett tag.
Och han jag skulle träffa igår hörde aldrig av sig, han fick nog klart för sig att jag inte tänkte ligga med honom (se mina tidigare inlägg), och då var jag inte intressant längre.