• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • Alexiandra

Jag ser faktiskt ingen skillnad/nedgång sommar jmf med vinter.

Dessvärre tycks det inte gå varken bättre eller sämre beroende på årstid heller. Kaaan ju ev bero på att JAG är densamma året om ;)

• Opcode
    Anonym (b) skrev 2012-07-05 14:22:26 följande:
    Usch jag har blivt sol-och vårad känslomässigt... fan vad ont det gör
    Ja det gör ont. Tyvärr är det lagligt, vad du än gör reagera inte på det; Det är olagligt tro mig.
    BEEP BOP BOP BOP BOP! Det var fel, försök igen.
  • Anonym (men)

Hmm,det beror väl på om alla åker i väg på semestern. Annars är det ju ypperligt att träffa..låånga dejter..lediga:D

• Anonym (b)
    Opcode skrev 2012-07-05 18:25:48 följande:
    Ja det gör ont. Tyvärr är det lagligt, vad du än gör reagera inte på det; Det är olagligt tro mig.
    Försöker göra det...tom tänkt gå på en date men vet inte om det hjälper. Känner inte för det men vill heller inte sitta inne och vara ledsen.
  • Opcode
    Anonym (b) skrev 2012-07-05 20:00:22 följande:
    Försöker göra det...tom tänkt gå på en date men vet inte om det hjälper. Känner inte för det men vill heller inte sitta inne och vara ledsen.
    Prata om det, Du får skriva hur mycket du vill till mig om du vill skriva om det. Jag tror inte att gå på en date är rätt lösning, Visserligen kan det nog vara skönt att få bekräftelse men det viktigaste är att du kan få ur dig skiten... Utan att bli arg på personen ifråga som jag blev.... Och sitter nu med polisanmälningar och skit på mig.
  • målar havet blått

Jag tror absolut det är lättare nu på sommaren med ragg o dejt o sånt.....Själv går jag i ide på vintern så det är nu man får ta och göra ngt konstruktivt   Tungan ute

Toto, i dont think we are in Kansas anymore..
  • Anonym (33-åring)

Nä, det känns dött på nätdejtingsajterna Rynkar på näsan

• målar havet blått

JA de klart..alla är ju ute nu...å raggar..Cool

Toto, i dont think we are in Kansas anymore..
  • Opcode
    Anonym (33-åring) skrev 2012-07-05 20:58:40 följande:
    Nä, det känns dött på nätdejtingsajterna Rynkar på näsan
    Dött vet jag inte om det känns, men det känns som dom flesta är väldigt ytliga. Men det är väl så världen ser ut misstänker jag. Det orsakar iofs problem för oss som inte är så vackra på utsidan men har en del att ge på insidan.:)
  • ulfsas

Lite svårt med fikadejter nu.
    Är på semester I Key West tillsammans med sonen så dejtandet får vänta någon vecka.
    Men sedan......Flört 

Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!