• MissLaila

Tips på romantisk weekend!

Jag och min sambo behöver komma iväg, bara han och jag och bara få vara med varandra.. Vi har pratat om att åka iväg på spa eller nått..  Nu funderar jag på att boka nått i smyg och "kidnappa" honom..
    Behöver tips på bra ställen som inte är svindyra, där det finns både spa och hotell.. Helst till paketpris..

Har ni några bra ställen ni vill rekommendera?

Behöver inte vara just spa, huvudsaken är att vi får komma iväg, och bara vara..

• Svar på tråden Tips på romantisk weekend!
  • Pymsan

Hotell Havsbaden i Grisslehamn! Bra spabehandlingar, vackra omgivningar och grymt god mat! Priserna är humana oxå, kolla deras hemsida. Var där i höstas med maken och kommer absolut åka tillbaka!

• Mea 83

Blev lite fel. Har tyvärr inte några bra tips men väntar och ser vad som kommer upp.

• mrsStatham

Hotell J i Nacka Strand.

Bara två saker är oändliga
  • Therese och Stefan

Om du har Coop Medmera kort har det just nu jättebra erbjudanden. Titta under fliken hotellpremie +
    Då ingår två övernattningar i 4-5 stjärniga hotell inkl frukost för ca 2500kr för er båda.

• lilljohansson
    Therese och Stefan skrev 2012-02-27 15:56:05 följande:
    Om du har Coop Medmera kort har det just nu jättebra erbjudanden. Titta under fliken hotellpremie +
    Då ingår två övernattningar i 4-5 stjärniga hotell inkl frukost för ca 2500kr för er båda.
    men behöver man inte samlat poäng till det?
  • MissLaila
    Therese och Stefan skrev 2012-02-27 15:56:05 följande:
    Kollade, men dom erbjuder bara 2 el 3 nätter.. Vi vill bara vara borta en natt.. :p
    Men hittade nått spännande.. 1 natt inkl frukost och fri tillgång till spaavdelningen plus en varsin behandling för endast 1600kr.. :D Och det ligger bara 4 mil hemifrån..
  • lilljohansson
    MissLaila skrev 2012-02-28 12:37:30 följande:
    Kollade, men dom erbjuder bara 2 el 3 nätter.. Vi vill bara vara borta en natt.. :p
    Men hittade nått spännande.. 1 natt inkl frukost och fri tillgång till spaavdelningen plus en varsin behandling för endast 1600kr.. :D Och det ligger bara 4 mil hemifrån..
    vart är det då? *nyfiken* jag och sambon vill också bort =)
  • MissLaila
    lilljohansson skrev 2012-02-28 17:48:36 följande:
    vart är det då? *nyfiken* jag och sambon vill också bort =)
    Vildmarkshotellet i Kolmården.. De har ett erbjudande nu i Mars, Friends and Family heter det..
  • Therese och Stefan
    lilljohansson skrev 2012-02-27 18:05:57 följande:
    men behöver man inte samlat poäng till det?
    Jag tror att det räcker att du har ett kort men jag är inte säker. Vi handlar alltid på coop så vi har inte tänkt på det.
  • Therese och Stefan
    MissLaila skrev 2012-02-28 12:37:30 följande:
    Härligt. Hoppas att det blir bra om du bokar det.
Svar på tråden Tips på romantisk weekend!