• Anonym (K)

Avtänd av min mans fula kön...

Ni får tycka vad ni vill, men jag behöver få ventilera lite
    Min man är en mycket bra man, det tycker jag, men...
    Hans kön.....
    Det hänger ca 3-4 cm lång sladdrig förhud och det fastnar kallingludd
    Ser så äckligt ut
    Även då han får stånd så täcker förhuden hela ollonet förutom en liiiiten öppning
    Jag har försiktigt fört på tal att han borde kontakta en urolog eftersom min man dessutom upplever lite smärta vid själva penetreringen. Han vill inte. Han säger att den duger som den är.
    Visst visst.... :(

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-01 18:31
    Han upplever smärta vilket jag skrivit i ts
    Inte ENBART utseendet men i kombination med usel hygien, lukt osv så är det mycket avtändande. Räcker att jag SER den så är det "kört"
    Ful och smutsig
    Och att han faktiskt har ont vid sex
    Det sker knappt längre i vårat hus. Jag klarar det inte

Min man vägrar läkarbesök
    Jag har åtskilliga gånger försökt få han att gå, erbjudit mig ringa osv

• Svar på tråden Avtänd av min mans fula kön...
  • HäckHäxan
    Studentpappa skrev 2012-02-27 20:05:18 följande:
    Sluta tvätta dig mellan benen och kräv att han slickar dig efter någon vecka. Ha gärna en mens också. Vägrar han så ifrågasätt skillnaden vad han utsätter dig för. 
    Bra tips! Frågan är väl bara om TS själv står ut en vecka otvättad.
    En man med en hjärna större än hans penis = Välhängd!
  • Studentpappa
    HäxanSurtant skrev 2012-02-27 20:07:48 följande:
    Bra tips! Frågan är väl bara om TS själv står ut en vecka otvättad.
    Va fan hoppas allmän värnplikt införs för kvinnor! En vecka i tält gör gott :D
  • Mattias69

Hygien är oerhört viktigt. Inte bara i ett förhållande utan man ska ju fungera i vardagen också, bland jobbarkompisar och vänner etc.

Själv duschar jag och tvättar kuken noggrant varje gång, bara tanken på att inte kunna tvätta ollonet ordentligt gör att man får rysningar.

• Anonym

Ts varför kontaktar du inte någon lämplig läkare och ber de svara dig skriftligt ex via mail som du sedan kan ge till din man, eller tvinga honom att i alla fall kontakta dem, behöver ju inte bestämma sig att ens visa upp snoppen utan bara prata till en början. Förhoppningsvis kan någon få honom på bättre tankar. Kanske har felaktiga tankar tror att han ska få stånd om nån undersöker honom, eller ändå inte kunna hjälpa. Han behöver nog avdramatisera endel tankar. En del män vågar ju inte sterilisera sig pga nojjor, kan vara liknande nojjor din man har.?

• HäckHäxan
    Studentpappa skrev 2012-02-27 20:12:49 följande:
    Va fan hoppas allmän värnplikt införs för kvinnor! En vecka i tält gör gott :D
    hahahhaha jag har bott i tält längre än en vecka. Men jag brukar slå upp det i närhet till en sjö eller nån bäckfåra, vatten är ju hyvens bra att ha till kaffe, mat och hygien då Annars är jag inte så känslig alls.
    En man med en hjärna större än hans penis = Välhängd!
  • Anonym (Skinno)
    Anonym (K) skrev 2012-02-26 18:37:25 följande:
    Har sett den innan vi var gifta. Men hoppats att han tids nog skulle åtgärda problemet. Han har ju ont vilket är värst förstås. Men den är också grymt ful.
    Tänk bara att ens vilja ta den i munnen och suga på en lång sladdrig hudslamsa.... Upphetsad? Någon?
    Du har aldrig haft en fitta i truten, det hör jag det
  • Anonym (K)
    Anonym (Skinno) skrev 2012-02-28 00:34:32 följande:

Vad har det med detta att göra ??

Två helt skilda saker....
  • Anonym (tjej)
    Anonym (Skinno) skrev 2012-02-28 00:34:32 följande:
    Jag är tjej och har haft en fitta i truten och det går ju inte att jämföra med en sladdrig för stor förhud. Det verkar som om du aldrig haft en kuk med stor förhud i munnen? Om du hade det lär du inte ha gjort den liknelsen nämligen.
  • Anonym (loloo)
    Anonym (tjej) skrev 2012-02-28 09:41:18 följande:
    Jag är tjej och har haft en fitta i truten och det går ju inte att jämföra med en sladdrig för stor förhud. Det verkar som om du aldrig haft en kuk med stor förhud i munnen? Om du hade det lär du inte ha gjort den liknelsen nämligen.
  • Anonym (Skinno)
    Anonym (K) skrev 2012-02-28 09:23:33 följande:
    Vad har det med detta att göra ??
    Två helt skilda saker....
    Rätt mycket skinn som sladdrar runt där också ska du veta
Svar på tråden Avtänd av min mans fula kön...