Inlägg från: Flisis |Visa alla inlägg
  • Flisis

Avliva katt!!?

Vad är felet att låta en Okastrerad katt gå ute? Om man vill ha kattungar?
    Förstår ditt dilemma om tankar om avlivning. Har själv haft en som kissade i sängen och jag höll på att bli galen. Bokade tid för avlivning men ångrade mig 10min innan och lämnade han hos mamma ist. Där fick han gå ute och kissade aldrig en gång inne. Men han va kastrerad..

• Flisis

Jag har tidigare bara haft han katter som jag alla kastrerat. Vår sista kille blev påkörd och vi köpte en bondkatts hona för 1000kr. Jag ingen idiot som skaffar djur och sen inte har råd att vaccinera, kastrera och id märka och allt vad det innebär. Vi vill ha en kull katt ungar och sen kastrera mamman that's it!

• Flisis

Ojojoj. Det märks att man är på familjeliv. Nu är man djurmisshandlare också! Jag bor i Mariestad om ni känner att ni skulle behöva anmäla mig. Så kanske nån kan hämta min stackars tack som jag tydligen inte är snäll vid!så får ni en katt till på era katthem.

• Flisis

Fattar fortfarande inte bekymret om jag vill ha en kull kattungar. Åker med dem till veterinären vacc, id-märker, kasterar och bl.a. Bl.a. Och kanske väljer att behålla dessa som mina?

Svar på tråden Avliva katt!!?