Avliva katt!!?
Har katt som kissar inne trotts sterilisering. Och katthem vill inte ha in fler katter de har för många
Har katt som kissar inne trotts sterilisering. Och katthem vill inte ha in fler katter de har för många
Håller med ang välmående .. Mår jättedåligt pga mina katter... Men är för dum för att göra mig av med dem ..lever som i ett fängelse med dem.de styr över min möblering och allt som köps hem. Kan inte ha det så som jag vill ha det hemma pga dem. Håller på att bli galen. Kan inte ta ett beslut över deras liv. Har inte samvete till detta. Vet inte vad jag ska ta mig till.
Behöver inga dumma/självklara tips från nemo eller mynta...har prövat allt. Gett upp.
Jag vet att det var ett tag sedan vi skrev här. Men jag måste berätta en sak som gör mig glad. Mina katter har inte kissat utanför lådan på ett par månader nu. Jag har ingen aning varför för vi gör inget annerlunda. Det enda sim isåfall skulle vara annerlunda är att vi kör samma sorts kattsand hela tiden.
Sen så har jag blivit gravid och det har gjort den mer keliga. Den ena katten sover hela tiden med mig nu :)
Det känns bättre nu med katterna. Jag är så glad för man vill ju glädjas åt de små liven :)