förstöra heliga skripter
Kan inte religiösa människor bara fatta att det som är heligt för dem inte nödvändigtvis är det för alla andra. Annars får de väl samla in å hålla reda på alla sina jävla koraner å biblar å skit som ligger och skräpar.
Kan inte religiösa människor bara fatta att det som är heligt för dem inte nödvändigtvis är det för alla andra. Annars får de väl samla in å hålla reda på alla sina jävla koraner å biblar å skit som ligger och skräpar.
Jag kan ju liksom inte bara hitta på en religion och börja följa mina egna regler för att min gud har sagt att jag kan göra så, och sen inte bara kräva att andra ska respektera mig för mitt val utan också ha mage å kräva att även de ska följa mina egna påhittade regler. Det funkar liksom inte så, man får helt enkelt förhålla sig till rådande konventioner och lagar och det får vara samma regler som gäller för alla. Sen föredrar jag ett samhälle där dessa lagar lämnar så stort utrymme som möjligt åt varje individ att besluta över sitt eget liv, men ändå skyddar individer mot att bli utsatta för påtryckningar av andra.
Jag har aldrig ens sett han Vilks hund, märkligt nog verkar helt omöjligt att googla fram en bild på den? Finns det inga fotobevis eller? Har det ens hänt? Man undrar ju...
Selfish Geene, vad jag menar är att man kan ju välja att definiera religiöst våld på ett sätt som stämmer in bra på islamistiskt religiöst våld, och därigenom få en statistik dör islam blir överrepresenterat på ett missvisande sätt, men du har tänkt på detta antar jag??