Inlägg från: katze |Visa alla inlägg
  • katze

förstöra heliga skripter

för manga är det väll liknade som att riva sönder bilder pa nagons barn odl.
    det handlar ju om att man själv har satt en perssonlig emotionell betydelse i skriften.
    det skadar ingen att riva söder fotton och trots det blir mammor arga om man river deras barn i bitar. det är en symolisk handling.

• katze
    Nasrin skrev 2012-03-10 22:46:01 följande:
    Vad är det som får dig att tro att du och din tro är den som är normal? Är vi troende psykiskt störda enligt dig? Känns otroligt dömande att tänka så.
    och det menar du är det inte att hävda att dom enda som inte tror pa det du tror pa är dom som har nagot att dölja eller att skämmas över som kaf gör ovan?
  • katze
    Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2012-03-10 23:02:42 följande:
    Gör jag det? 
    ja.
  • katze
    Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2012-03-10 22:42:39 följande:
    Jag har efter många års av diskussioner i religion en stor erfarenhet av motståndarens kunskaper, speciellt i islam. Nej, inte ens era islamologer har stora kunskaper i islam.

Ja, vi älskar honom mer än oss själva. Han saw kommer före våra föräldrar och barn. Vem skulle inte älska den underbare man om inte alkoholister, sexgalna, räntasysslarna, lögnare, hycklare, mördare, våldtäkts män etc? Tror inte han blir älskad av såna personer nej.

Han våldtog ingen, varken barn eller vuxna. Han lärde oss att våldtäkt är en stor synd i islam att om man gör det får man dödsstraff. 
    ja!
  • katze
    Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2012-03-10 23:22:12 följande:
    Ah ok, ja du tycker att dessa personer skäms över sina handlingar vilket jag inte tycker de gör. 
    jag menar därmed att du tror att alla som inte tror det du tror gör det för att dom har nagot som du tycker att dom borde skämmas över.
Svar på tråden förstöra heliga skripter