Inlägg från: Kaf Ha Ya Ain Sad |Visa alla inlägg
  • Kaf Ha Ya Ain Sad

förstöra heliga skripter

Selfish Geene skrev 2012-02-25 17:37:08 följande:
    Jag har just laddat ner och raderat versioner av både koranen och den kristna bibeln från min dator
    Jag ska symboliskt fortsätta göra det varje vecka under resten av 2012

www.shaplus.com/free-quran-software/quran-mp3...

voxbiblia.se/albums/ag?groupId=55

Reaktioner?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-02-25 18:44
    www.anus.com/tribes/snus/nihilism/filosofi/ed...
    Varför inte bränna koraner i grillen? Kanske på sommaren när det blir grilltider? Du får min gamla koran om du har lust att bränna en koran.
    The dogs may bark but the caravan moves on
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    JTA skrev 2012-02-26 22:38:42 följande:
    Ja, häpnadsväckande. Som vanligt har jag ytterst svårt att följa din argumentation. Om den finns.
    Du verkar ha svårt med att följa muslimernas argumentation. Va beror det på? 
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Selfish Geene skrev 2012-02-27 06:48:42 följande:
    Ja, varför inte?
    Ja varför inte? Du vet att en koran kostar och här menar jag översättningen av koranens mening. En koran i sitt originals språk kostar dubbelt eller trippelt så mycket. Så det är bättre att ta en koran från mig som jag inte behöver och tända i grillen. Då sparar jag tid och lukt.
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    JTA skrev 2012-02-27 08:25:14 följande:
    Nej, nu generaliserade du. Noun är ofta alldeles för kortfattad för att man skall kunna förstå vad hon menar. Das war alles.
    Das was nicht richtig. Du brukar säga så med varje muslim du diskuterar med. Med mig, med Halal och nu med Noun. Vad beror det på? 
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Selfish Geene skrev 2012-02-27 20:00:23 följande:
    Jag menade att jag tacksamt tar emot din överblivna koran
    Skicka mig din adress i inboxen så kommer du att få den nästa vecka. Jag skickar en stor och en liten plus papper innehållande Allahs swt namn som också skall brännas. 
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Fläderblomman skrev 2012-02-27 21:20:32 följande:
    Muslimer bränner själva upp koran när den tex. börjat bli söndrig.
    ">

" target="_blank">

Precis. Det var det jag menade och det gäller inte bara koranen utan varje sak där det står Allahs swt namn eller profeternas namn. Jag har en hög papper med mina noteringar och kommentarer som innehåller Allahs swt namn som jag haft länge och som borde brännas. De plus mina slitna koraner kommer jag att skänka till TS så han får bränna dom.
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Nasrin skrev 2012-02-28 20:52:15 följande:
    Jag har förresten också en "Koran" dvs en översättning som innehåller fel som skulle behöva brännas, har tänkt göra det länge. Kanske skulle skicka den till dig också?
    Det var en god idé. Om vi muslimer skänker de slitna koraner vi har till islamofoberna så skulle de slippa köpa nya koranen som kostar skjortan. Alla vinner på det liksom
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Nasrin skrev 2012-02-28 20:59:42 följande:
    ja! Så kan vi köpa de nya fina till oss själva
    Jag har min nya i mobilen med tafsir och översättning. Men jag har en i bokform som är mer än 27 år gammal. Den är dyr, kostar säkert mer än 700 kronor. 
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    oOHalalOo skrev 2012-02-28 21:06:52 följande:
    Absolut! Man ska inte pålägga dem en tyngre ekonomisk börda än nödvändigt. De har fullt upp ändå när det gäller att axla sitt Islam-hat. Vi betalar så klart porto också, så blir det ännu smidigare.
    Om det är inom Sverige ja, helt okey, men bor man utomlands blir det en hel del. Det vill jag inte betala
  • Kaf Ha Ya Ain Sad
    Nasrin skrev 2012-02-28 21:10:38 följande:
    Vem ska skicka någonting till dig?
Svar på tråden förstöra heliga skripter