Inlägg från: Stella Jaded |Visa alla inlägg
  • Stella Jaded

förstöra heliga skripter

Låter som en ganska trevlig idé. Jag vet inte hur religiösa personer i allmänhet ställer sig till att förstöra just elektroniska versioner av deras heliga skrifter, däremot vet vi ju alla att det är bara är döden som väntar den som tuttar eld på typ koranen i original så att säga.

Stella hates Star Wars
  • Stella Jaded
    Fläderblomman skrev 2012-02-27 21:20:32 följande:
    Min reaktion  var : "wooow, den här personen har inget liv" Det skadar ingen förutom att du slösar din egen tid :p

Muslimer bränner själva upp koran när den tex. börjat bli söndrig.
    ">

" target="_blank">

">

Blir du alltså så provocerad av TS att du känner dig nödgad att gå till personangrepp? App app app. 

Man kan varken säga att muslimer själva bränner upp koranen "när den börjar bli söndrig" eller att de gärna skär halsen av alla som gör det.
    Däremot går det bra att påpeka att det finns en hel del muslimer som gladeligen skulle göra det senare och förmodligen finns det dessa som gör det förra också.

Ja?     
    Stella hates Star Wars
  • Stella Jaded
    Fläderblomman skrev 2012-02-27 21:38:44 följande:
    haha nej det blev jag faktiskt inte, men TS frågade ju om reaktioner, och jag delade med mig av min reaktion. 

Kollade du på länken jag skickade? 

Din reaktion verkade vara av den mer provocerade sorten.

Varför ska jag kolla på en länk?  
    Stella hates Star Wars
  • Stella Jaded
    JTA skrev 2012-03-12 23:01:11 följande:
    Ja, jag lärde mig att tyda din skrivstil på den tiden du bytte signatur stup i kvarten. Det var en intressant tid.

Men du brukar inte heller svära så det vara inte bara felskrivningarna. Skäms på dig.
    Bra. Säg till på skarpen.
    Stella hates Star Wars
Svar på tråden förstöra heliga skripter