• fuckingposers

illamående utan anledning, ej gravid!

Hej! Nu är det 3de gången på kort tid som jag har fått ett hemskt illamående som att jag behöver spy men kommer inget, sen går det över efter ett tag och sen tänker jag inte mer på det.

Ikväll har det kommit tillbaka :( jag kanske ska skriva att jag även känner mig yr då och då, nån som vart med om samma sak?

• Svar på tråden illamående utan anledning, ej gravid!
  • Enniie

Finns ju många orsaker. Magkatarr, virus, ångest osv osv. Jag har själv levt i 6 år med dagligt illamående (och ibland kräk) pga ångest och magkatarr.

• fuckingposers

Virus kan det ju inte vara, tror varje gång att det ska va maginfluensa men vaknar dagen efter och mår bra igen.. Har googlat lite men får Inge begrepp om det, om det kan va magsår, magkatarr, gallsten eller Gud vet vad.. Nojig blir man ju!

• Enniie

Boka en tid till Vc och be dom kontrollera dina värden. Kolla sköldkörteln osv. Något är det ju som inte står rätt till. Jag skulle tippa på någon hormonrubbning, eller stress.

• fuckingposers

Ja stress läste jag också och utmattning, men jag känner mig inte ens stressad, det som är så konstigt..

• Enniie

Hmm. Ja, då är det ju svårt. Men fortsätter det så måste du ju kontakta Vc. Kan Inge va kul att få sådana spyattacker helt utan förvarning...

Svar på tråden illamående utan anledning, ej gravid!