• Vildhussen77

Vart hittar ni era sexpartners (Helsingborg)?

Efter som man inte får söka efter sex här så undrar jag nu vart ni kvinnor i Helsingborg hittar era sexpartners på nätet? =)

• Svar på tråden Vart hittar ni era sexpartners (Helsingborg)?
  • Anonym

Jo, det med. Finns alla möjliga typer på sånna chatter..

• ViHi

Är väl bara till att gå till Harrys, misslyckas man där ska man nog lägga ner! Haha :)

• JosefineMM

Hej på dig :)

Jag själv brukar vara inne på två olika sexchattar för att hitta en partner, smidigt och mysigt. Brukar du inte gå ut på krogen så är det perfekt, plus att ni kan lära känna varandra lite innan ni ses!

WWW.GLORYHOLE.NU & WWW.SEXSTUGAN.SE

är dom jag sitter inne på just nu, jag har även använt mig mycket av tinder, men känns lite väl personligt när alla kan hitta mig, hellre någon sida där jag kan va anonym, använt mig av sexcam också, väldigt spännande ;) Mina väninnor har blivit medlem nu för en vecka sedan och dom tycker det är så roligt att sitta inne på kvällarna, man får en riktig egoboost av alla kommentarer man får kan jag lova ;) säkert likadant för männen där inne också, folk är inte blyga om man säger så :D :D Gillar att leva ut fantasier online, känns inte lika skämmigt då på något sätt :)

Skriv till mig om du blir medlem så får jag se va du är för en person ;) bor i malmö.

JosefineMM på båda sidorna ;)

Svar på tråden Vart hittar ni era sexpartners (Helsingborg)?