Anonym (Creepy) skrev 2012-02-28 10:00:02 följande:
Så du är en av de som tycker att det är okej att gnida ditt stånd mot en dansande kvinna? Du kanske t.o.m. tycker att det är något de ska bli glada över? Att du, i din fantastiska manlighet, har visat ditt gillande genom att få stånd? Kanske vore bättre om du satt hemma och porrsurfade så inte verkligheten kommer ifatt dig.
"Och du är rätt person att yttra dig om allvarliga fel...." var min fråga...
Ska bemöda mig med ett svar till dig. Nej jag tycker inte att det är okey att gnida ett stånd mot någon som inte är med på det. Nej jag tycker ingen kvinna ska bli glad över att någon gnider sitt stånd mot henne. Var någonstans läser du i min fråga att jag gillar något av det du påstår....
Min undran till dig är fortfarande om du ska yttra dig om allvarliga fel... Du borde träna läsförståelse i första hand...
Själv kan du tända på någon utan att det märks... blöt i byxan kan du bli utan att din partner märker det. Att dina bröstvårtor styvnar behöver inte betyda att du är kåt. Du skulle förmodligen bli uppriktigt förvånad om någon stötte bort dig under dansen "för att du är nog kåt"
Att någon skulle få stånd under en dans med dig betyder inte att han är kåt på dig... Känsligheten varierar på killars kukar likväl som på kvinnors bröstvårtor... Av din reaktion känner du förmodligen inte till detta.... Eller du vill ha sex direkt när dina bröstvårtor styvnar...
Givetvis så ska man inte dansa med någon som är obehaglig eller envisas att trycka ett stånd mot en...
Detta kommer du att förstå en dag....