• snö10

Polotröjor

Idag har jag min nya ribbstickad  polotröja  på mig som jag köpte här om dagen på rea :)
    Använder ofta polo tröjor . Jag köpte 2st polo på rea.
    Köpte även kläder till familjen också. Vi är en polofamilj  kan man säga vi använder ofta  polotröjor här hemma.

• Svar på tråden Polotröjor
  • hoppipannkakan
    Voluptuous Shalimar skrev 2012-02-28 17:03:10 följande:
    Äh, han är som de flesta karlar och handlar "aldrig" kläder (undantag kostymer och träningskläder, men han vare sig tränar eller jobbar i polo).

V W Polo är inte en särskilt snygg bil tycker jag.  
    Man måste ha polo, så du får nog gå till affären och handla. Jag gillar såna här bäst

Detta är nog den snyggaste polo jag sett, lagom urtvättad och ribbad. 

• hoppipannkakan

*hoppas att alla förstår polo-humor*

• TrailerTrash

IntressantObestämd

I love the smell of shit in the morning
  • Voluptuous Shalimar
    TrailerTrash skrev 2012-02-28 17:19:36 följande:
    IntressantObestämd
    Jepp, jätteintressant, och i och med att du gjort ett inlägg i tråden så är du tvungen att gå in här och läsa minst en gång i veckan.

• Voluptuous Shalimar
    hoppipannkakan skrev 2012-02-28 17:08:03 följande:
    Man måste ha polo, så du får nog gå till affären och handla. Jag gillar såna här bäst

Detta är nog den snyggaste polo jag sett, lagom urtvättad och ribbad. 

Jag ska framföra detta till min man. 

I morgon är det nog dags för den svarta polon tror jag.  

Din polo var mycket urtypisk och vacker.  
  • AnnaGreta 378

Jag hatar polotröjor! Jag kan inte andas i polotröjor. Det kan vara väldigt snyggt med polotröjor. Men för mej går polotröjor bort. Det var allt jag hade att säja om polotröjor.

Drömmer

• hoppipannkakan
    Voluptuous Shalimar skrev 2012-02-28 21:55:40 följande:
    Jag ska framföra detta till min man. 

I morgon är det nog dags för den svarta polon tror jag.  

Din polo var mycket urtypisk och vacker.  
    Jag önskar det vore min polo. Skulle vi inte kunna byta? Min gula polo mot din guldiga? 
  • TrailerTrash
    Voluptuous Shalimar skrev 2012-02-28 21:54:36 följande:
    Jepp, jätteintressant, och i och med att du gjort ett inlägg i tråden så är du tvungen att gå in här och läsa minst en gång i veckan.

FanSkrikandes
    I love the smell of shit in the morning
  • tackförfisken

Polo på barn kan bli roligt! Speciellt om barnet är i jag kan själv men är eg för liten åldern.
    Ni vet när polon ska av och pyamas ska på. Polon fastnar halvvägs och barnet ser inget och kan inte röra armarna.Barnet springer in i väggen . Barnet har sadistiska föräldrar och syskon som skrattar. Det kan vara roligt!
    Men jag tvivlar på att barnet vill ha Polo igen.

• Voluptuous Shalimar
    hoppipannkakan skrev 2012-02-28 21:59:09 följande:
    Jag önskar det vore min polo. Skulle vi inte kunna byta? Min gula polo mot din guldiga? 
    Min guldpolo är mycket exklusiv och unik eftersom den är kortärmad och gjord av guld. Så jag måste ha minst tio vanliga polo mot den. 
Svar på tråden Polotröjor