• Anonym (Sofie)

Hur blir man av med mensen fort? Vill ha sex med min kille imorgon kväll..

Har nyss blivit ihop med en extremt snygg kille som jag åtrår väldigt mycket.

Längtar verkligen efter att ha sex med honom, vi ska ses imorgon....

Jag har fortfarande mens. Vill så gärna bli av med den fort.

Finns det något tips? Har gått runt med två tamponger hela dagen,
    tänkte att det skulle suga bort bloden..

Muhuhuh..

Vilket jäkla jobbigt ilandsproblem..

Tips mottages gärna!!

Hälsningar Sofie 

• Svar på tråden Hur blir man av med mensen fort? Vill ha sex med min kille imorgon kväll..
  • Anonym

Haha va? Tror du en extra tampong tar bort mensen? Mensen håller på tills såret i livmodern är läkt. Det finns ju andra sätt att ha sex på.

• Anonym

Haha va? Tror du en extra tampong tar bort mensen? Mensen håller på tills såret i livmodern är läkt. Det finns ju andra sätt att ha sex på.

• Anonym

hehe.. finns inga sätt att få mensen att upphöra på det sättet, tyvärr. om du inte skaffar p-piller såklart, då brukar ju mensen upphöra helt. mene man kan ju bli gravid även med p-piller.. kolla med barnmorskan ang det.

men mensen kan ju inte försvinna bara för att du använder ett extra trosskydd eller så... *hihi*  det vore ju rena drömmen isf. men hur gammal är du eg ts? :) 

• Anonym (Sofie)

Haha.

Jag förstår väl hur menstrationen fungerar egentligen..

Men jag vill så gärna bara få bort den.., vet att jag låter knäpp.

Men för första gången i mitt liv så är jag helt galet förälskad och bara längtar
    efter honom i mig.

Har haft för många förspel för att klara av att vänta...

På torsdag åker han till Sthlm i 3 veckor, och jag blir ju snart gaaaalen!

Puuuh.. Jag är knäppt nog 27 år.

Haha

Men man kan väl få drömma lite ;) 

• Anonym

Jag blir sjukt road av vilka trådar som startas egentligen, lol. öhm damsug mellan bena kanske? 
    Det finns små dusch svampliknande svampar, som man kan stoppa upp och som gör det lättare o fräschare att ha sex under mens. Finns på porrbutiker på nätet. Men eftersom han kommer till dig imorgon så helt seriöst, är ni så kåta på varannan så får ni lägga en handduk under lite fint och sen köra en omgång till i duschen.  

• Anonym

Hihi.. svampliknande svampar.. det var också roligt.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-02-28 05:42:48 följande:
    Hihi.. svampliknande svampar.. det var också roligt.
    Hehe, ja såhär dags på dygnet kom jag inte på något bättre ord :p
  • Anonym

Det är väl bara att ha sex ändå?

Svar på tråden Hur blir man av med mensen fort? Vill ha sex med min kille imorgon kväll..