• Anonym

    Han kommer för fort

    Ni måste hjälpa mig!

    Nu sitter jag här ensam och kåt, igen. Sambon har somnat. Vi har i vanlig ordning haft sex. Och det är så skönt, vi tänder verkligen på varandra.
    Vi har FANTASTISKT SEX....
    ...i UNGEFÄR 5 minuter, MAX!
    Han kommer så fort.
    Jag har försökt med ungefär allt och lite till. Inget funkar och jag börjar bli en aning frustrerad. Det spelar ingen roll om vi har sex flera gånger per dag, han kommer fort ändå. Jag ber honom tänka på annat, men han säger att det inte går tänka på annat då han har mig framför sig. Jag säger att han måste försöka hålla sig. Och han försöker. Men det går inte. Trotts pauser / avbrott. Han säger att förspelen förstör för ju längre förspel ju kåtare / fortare kommer han enligt honom själv. Men förspelen är ju halva upplevelsen. Dom vill jag inte vara utan. Vi kanske tjänar in en minut eller så. Det är inte värt det.
    Jag har försökt fråga ut honom varför det går så fort. Vi har en öppen och bra kommunikation och kan prata om ALLT. Det enda han säger är att han blir så kåt. Ibland kommer han av själva penetrationen, ibland efter några få juck. Oftast inom 5 minuter, 15 minuter har aldrig hänt.
    Jag har stor sexslust och börjar känna mig alltmer tom. Det tar slut innan det hunnit börja och jag är ofta mer kåt efter än innan. Är less på att det ska avslutas med hans fingrar eller en tunga.
    Allt jag vill är att bli riktigt ordentligt knullad av HONOM. Det här tär på mig. Jag älskar min sambo och vill bara vara med honom men jag börjar sakna ordentligt sex skrämmande mycket. Vet inte hur länge jag står ut. Han ser det inte som ett lika stort problem.

    Vad ska jag göra? Går det göra något?
    Kan säga att vi har varit ett par i flera år så det borde inte hänga på nervositet / prestationsångest.

    /En som testat allt och snart ger upp :(

  • Svar på tråden Han kommer för fort
  • Gotlänning

    Tänka på annat är en populär myt samt hur kul är det för dig när han tänker på annat än just det han bör tänka på?

    Vill inte dra in ålder i detta som också är populärt men det är helt klart en brist på erfarenhet att tolka sina egna signaler eller så är det så att du har lyckats träffa en egoistisk älskare som kör sitt race.

    Innan "lämna honom" maffian vaknar till så är mitt råd till er att dra ut på förspelet, dra av honom lite snabbt under förspelet så han kan fokusera sig på dig medans han laddar om, sexet är inte slut för att oss karlar har skjutit fyrverkeri, kanske för vissa då porrfilmer gärna byter scen då.

    Ni verkar ju enligt dig ha en bra dialog men ni kan knappast ha en bra förståelse för varandras behov vilket är lite knäckfrågan här, förklara för honom hur du känner och nöj dig inte med att han inte tycker det är ett problem för det är det ju uppenbarligen... din karl kommer aldrig bli en bättre älskare om han inte vill lyssnar på dina behov. 


    If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Anonym (Man 49)

    Det finns bedövande krämer som fördröjer han orgasm.

    Det finns något som heter stopp-startmetoden som ska träna honom att bli mer uthållig. Ett träningsschema där man slutar upp när han är nära att komma, väntar tills han lugnat ner sig och orgasmmänslan sjunker tillbaka och så börjar man om igen och håller på så. Det ska resultera i att han kan komma att hålla på längre utan att få orgasm. Det ska lära honom att kontrollera sig.

    Men det bekymrar mig att han bara viftar bort dina bekymmer med att säga att han inte kan göra på nåt annat sätt. Det pekar på att han saknar empati för din upplevelse av det hela.

  • Anonym

    Tack för svaret!

    Han är 30+ och omskuren. Därför trodde jag att han skulle kunna hålla på extra länge men tji fick jag.

    Ju mer han ser ju fortare går det. Då jag rider eller om han tar mig bakifrån är såklart favoriterna. Men det blir sällan då han kommer så fort. Missionären och skeden är det vi får hålla oss till.

    Att fortsätta efter att han kommit är inte att tänka på för då blir han väldigt osugen. Han somnar. Alltid. Fort går det med. Jag hinner knappt tillbaka från toan efter att ha sköljt bort resterna av hans "nöje". Så oftast får jag avsluta det själv.

    Han ber om ursäkt varje gång. Men han rår ju inte för det...

    En sak som jag däremot reflekterat över är då jag suger av honom. Vilket händer väldigt ofta då både han och jag älskar det. Då går det bra. Jag kan suga i 30 minuter per gång om inte mer. Men då är det ju jag som avbryter. Nu kan jag ju inte känna när han är nära på att komma som han gör. Men jag förlitar mig på hans stön och andning och kan därmed stoppa i tid. När vi har sex stönar han inte så där har jag tyvärr inget att gå efter.

    Jag har ifrågasatt detta, att det är konstigt hur han kan vara så uthållig helt plötsligt då det kommer till oralsex. Men han förklarar det som att han inte får samma visuella bild då, samt att han inte hör mig stöna vilket triggar honom enormt.

    Säger jag med en besviken ton att han inte försöker hålla sig efter sex blir han ledsen och säger att han visst försöker.

    Vi kan ha sex 3 gånger / dag och får sammanlagt inte ihop det till 15 minuter. Då är han nöjd och belåten samtidigt som jag håller på klättra på väggarna av kåthet då jag alltid är kåtare efter än innan. Sen går det kanske 1 - 2 dagar och då håller jag på sprängas av kåthet. I mitt upplösningstillstånd lyckas jag kanske tjata till mig sex och blir åter igen lika tom och besviken efteråt. Sen är karusellen igång igen. Jag, kåt som få, tjatar, får sex, om jag har tur en extra gång på samma dag. Sen är han nöjd. I några dagar. Jag är på bristningsgränsen.

    Vi har jordens BÄSTA sex om ni frågar oss.

    Han för att han aldrig behöver tjata, blir avsugen titt som tätt och får sex hur mycket han vill. Ja till och med mer än han vill.

    Och jag för att jag har träffat en kille som gör mig GALEN. Jag kan bara inte få nog av honom! Det har jag aldrig varit med om tidigare...

    Undra varför det är så........

    Jag blir bara allt mer missnöjd och sex avslutas allt oftare i en besviken och dålig stämning.

  • Anonym
    Anonym (Man 49) skrev 2012-02-29 05:52:18 följande:
    Det finns bedövande krämer som fördröjer han orgasm.

    Det finns något som heter stopp-startmetoden som ska träna honom att bli mer uthållig. Ett träningsschema där man slutar upp när han är nära att komma, väntar tills han lugnat ner sig och orgasmmänslan sjunker tillbaka och så börjar man om igen och håller på så. Det ska resultera i att han kan komma att hålla på längre utan att få orgasm. Det ska lära honom att kontrollera sig.

    Men det bekymrar mig att han bara viftar bort dina bekymmer med att säga att han inte kan göra på nåt annat sätt. Det pekar på att han saknar empati för din upplevelse av det hela.



    Det är beprövat. Tusen gånger. Han säger att han försöker. Han stannar och vilar men det funkar inte. För varje stopp är det som att det blir färre juck innan han måste stana igen. Till slut kan han knappt röra sig så håller han på att komma. Ja, sen kommer han.

    Någon som testat salvan? Fungerar den? Känns som det enda som inte är beprövat än. En sista livlina.

    P ring funkar ej...

    Start - stopp funkar ej...

    Kondom funkar ej...
  • Gotlänning

    Skippa salvan, den bedövar inte bara ballen vettu...

    Start - Stopp "tekniken" är något man får öva på själv och inte när det är skarpt läge och det är egentligen inte mer avancerat att man lär tolka sina egna signaler, vad övningen går ut på egentligen.

    Tror absolut han lider av detta men det är också upp till honom att göra något åt det men du skall ha cred som vill lösa det MED honom istället för det vanliga gnället med älskare och dylikt.

    Hälsa din karl att han är lyckligt lottad och Gotland tycker du är en "keeper", fler kvinnor skulle vara som du.Cool  


    If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Anonym
    Gotlänning skrev 2012-02-29 06:17:43 följande:
    Skippa salvan, den bedövar inte bara ballen vettu...

    Start - Stopp "tekniken" är något man får öva på själv och inte när det är skarpt läge och det är egentligen inte mer avancerat att man lär tolka sina egna signaler, vad övningen går ut på egentligen.

    Tror absolut han lider av detta men det är också upp till honom att göra något åt det men du skall ha cred som vill lösa det MED honom istället för det vanliga gnället med älskare och dylikt.

    Hälsa din karl att han är lyckligt lottad och Gotland tycker du är en "keeper", fler kvinnor skulle vara som du.  



    När ska jag försöka få honom att öva på den?

    Jag ser inget nöje i att knulla runt. Det har jag aldrig gjort. Sex blir bättre med samma person i ett förhållande där man kan utvecklas tillsammans. Önskar bara jag hade kunnat göra det åt honom! Men nej det är inget jag kommer att lämna honom för. Han är bäst hittills ändå. Han gör mig trotts allt galen, på gott och ont ;)

    Tack!!!
  • Gotlänning
    Anonym skrev 2012-02-29 06:35:07 följande:



    När ska jag försöka få honom att öva på den?

    Jag ser inget nöje i att knulla runt. Det har jag aldrig gjort. Sex blir bättre med samma person i ett förhållande där man kan utvecklas tillsammans. Önskar bara jag hade kunnat göra det åt honom! Men nej det är inget jag kommer att lämna honom för. Han är bäst hittills ändå. Han gör mig trotts allt galen, på gott och ont ;)

    Tack!!!
    Den tekniken är något han får öva på när han har en moment för sig själv, det funkar faktiskt om han är villig att lyssna på sina egna signaler.

    Givetvis kan du "hjälpa" honom men det är han som måste lära känna sig själv, skall ni göra det tillsammans så se till att ha roligt, säger det plopp så gör det, kan ni skratta tillsammans i bingen så är hälften vunnet och gör att ni båda slappnar av... sex skall vara spontant och roligt och inget mekaniskt-porr-presterande-bullshit.

    Önskar er all lycka, ni fixar det.   
    If the brain were so simple that we could understand it, then we'd be so simple that we couldn't
  • Qliana

    Kan man ta bedövningssalva på "toppen" och dra över en kondom?

    Eller ta in en dildo i brist på riktig vara? Den kanske kan var med i förspelet. Vad händer om du kommer under förspelet .+ får några minuter efteråt med honom? Känner du dig fortfarande otillfredsställd?

  • Anonym (Riktig Man)

    Med 99% säkerhet så har han prestationsångest, kanske medvetet men med största sannolikhet så är det undermedvetet. Han är rädd för att du inte ska vara nöjd med honom och han är rädd för att hans prestationer/förmåga inte ska räcka till för att tillfredsställa dig (vilket också är sanningen utifrån vad du beskriver...).
    Han är fullständigt livrädd för att han ska komma för tidigt (för han vet att då blir du missnöjd med honom), då spänner han sig och som en fullständigt naturlig följd så kan han inte kontrollera sig och hans värsta fasa besannas, han kommer för tidigt. Det blir en ond cirkel, omöjligt för honom att själv ta sig ur.
    Du kan hjälpa honom så han kan komma över sin prestationsångest och så han kan hålla på mycket längre och snart även kontrollera sin utlösning, åtminstone mer eller mindre.
    Om du är seriös och om du verkligen vill så är det dig det hänger på (själv kan han inte lösa det).
    Läs på, gör rätt!
    Om du på minsta lilla sätt gör hans tidiga utlösning till ett problem, visar att du är missnöjd men honom, så har du försatt er i en omöjlig situation.
    Det handlar väldigt lite om teknik men nästan uteslutande om det psykologiska planet. Han måste känna att du är nöjd med honom och att han kan tillfredsställa dig till 100%, oavsett om han har kommit eller inte. När han själv är övertygad om det så kan han slappna av och bättre kontrollera sin utlösning.

    I unga år hade jag alltid problem med för tidig utlösning, så som (nästan) alla killar.
    Ibland kunde jag ha problem även i 25 - 30 års åldern.
    Numera vet jag vad jag kan, känner ingen som helst oro för att jag inte skulle kunna tillfredsställa en tjej/kvinna, tvärtom finner jag det både läckert och utmanande, varje gång!
    Jag får utlösning i stort sett precis när jag (och hon...) vill. Det kan vara en avsugning på 10 minuter eller en många timmar lång erotisk natt där avslutnings-knullet kan vara allt från 20 minuter till en timma eller mer, och där jag till slut bestämmer mig för att få orgasm, precis i det ögonblick jag/vi önskar.
    Om vi båda föredrar det så kan jag komma i en gemensam orgasm med henne men ofta så föredrar jag att vänta tills jag har fått uppleva hennes "dunder-orgasm", (en "ego-boost" för mig...), sedan väntar jag och gosar lite tills hon har återhämtat sig, och sedan fortsätter jag knulla henne och så kommer jag i en egen fantastisk orgasm inom några få minuter.
    Eller så känner jag att hon tänder igen och då väntar jag tills hon kommer igen och så kommer vi i en gemensam orgasm.
    Så kan vi män fungera sedan vi kommit över vår prestationsångest.
    (Mina tidiga ex skulle nog aldrig kunna känna igen mig, så stor är skillnaden! De skulle åtminstone tro att jag genomgått någon fysisk förändring på ett eller annat sätt, kanske operation eller något sådant!!)

Svar på tråden Han kommer för fort