Anonym (Riktig Man) skrev 2012-02-29 18:42:53 följande:
Med 99% säkerhet så har han prestationsångest, kanske medvetet men med största sannolikhet så är det undermedvetet. Han är rädd för att du inte ska vara nöjd med honom och han är rädd för att hans prestationer/förmåga inte ska räcka till för att tillfredsställa dig (vilket också är sanningen utifrån vad du beskriver...).
Han är fullständigt livrädd för att han ska komma för tidigt (för han vet att då blir du missnöjd med honom), då spänner han sig och som en fullständigt naturlig följd så kan han inte kontrollera sig och hans värsta fasa besannas, han kommer för tidigt. Det blir en ond cirkel, omöjligt för honom att själv ta sig ur.
Du kan hjälpa honom så han kan komma över sin prestationsångest och så han kan hålla på mycket längre och snart även kontrollera sin utlösning, åtminstone mer eller mindre.
Om du är seriös och om du verkligen vill så är det dig det hänger på (själv kan han inte lösa det).
Läs på, gör rätt!
Om du på minsta lilla sätt gör hans tidiga utlösning till ett problem, visar att du är missnöjd men honom, så har du försatt er i en omöjlig situation.
Det handlar väldigt lite om teknik men nästan uteslutande om det psykologiska planet. Han måste känna att du är nöjd med honom och att han kan tillfredsställa dig till 100%, oavsett om han har kommit eller inte. När han själv är övertygad om det så kan han slappna av och bättre kontrollera sin utlösning.
I unga år hade jag alltid problem med för tidig utlösning, så som (nästan) alla killar.
Ibland kunde jag ha problem även i 25 - 30 års åldern.
Numera vet jag vad jag kan, känner ingen som helst oro för att jag inte skulle kunna tillfredsställa en tjej/kvinna, tvärtom finner jag det både läckert och utmanande, varje gång!
Jag får utlösning i stort sett precis när jag (och hon...) vill. Det kan vara en avsugning på 10 minuter eller en många timmar lång erotisk natt där avslutnings-knullet kan vara allt från 20 minuter till en timma eller mer, och där jag till slut bestämmer mig för att få orgasm, precis i det ögonblick jag/vi önskar.
Om vi båda föredrar det så kan jag komma i en gemensam orgasm med henne men ofta så föredrar jag att vänta tills jag har fått uppleva hennes "dunder-orgasm", (en "ego-boost" för mig...), sedan väntar jag och gosar lite tills hon har återhämtat sig, och sedan fortsätter jag knulla henne och så kommer jag i en egen fantastisk orgasm inom några få minuter.
Eller så känner jag att hon tänder igen och då väntar jag tills hon kommer igen och så kommer vi i en gemensam orgasm.
Så kan vi män fungera sedan vi kommit över vår prestationsångest.
(Mina tidiga ex skulle nog aldrig kunna känna igen mig, så stor är skillnaden! De skulle åtminstone tro att jag genomgått någon fysisk förändring på ett eller annat sätt, kanske operation eller något sådant!!)
Såhär är det faktiskt.
Jag sitter i EXAKT Samma sits som dig ts! min man är 40 år och har heeela sitt liv kommit inom 5 min. Är han ännu mer kåt så brinner han av när han kommer in. En gång tjöjt jag efter sexet, var så jävla frustrerad. Jag rä exakt som dig ts!! suger MER ÄN GÄRNA och ofta. Knullar varje dag, min man är sexig, SJUKT sexig och precis som du tycker om din, trots att de brinner av direkt är det det bästa sex jag haft.
Vi har varit ihop i drygt ett år bara min man och jag. Jag började tänka om.... han anklagade sig själv så mycket, kände sig såååå otrillräcklig och tillslut så bryr de sig inte.... det är en besvikelse för deras kvinna hur de än gör. (fast jag har nog inte visat min frustration lika ofta som dej)
Min sambo är mer sluten tyvärr men en dag satt vi i bilen och jag tog upp det. Då sa han att det är så skönt med mej och han skäms, han kunde inte se mig i ögonen. Jag svarade då att det gör verkligen INGET! (jag tänkte köra lite omvänd psykologi) om han kommer på 15 min eller 3 min kvittar, det är sjukt skönt ändå.
Vår räddning blev detta, PLUS en spray som vi köpte i en porrbutik. Den bedövade verkligen och han kunde knulla mig HÅRT på bordet i över en timma!! Vi var i himmelriket kan jag säga. Och iom detta så släppte lite av hans ångest och även utan sprayet så kunde han hålla ut längre. Men nu blir det ofta så att han i hemlighet sprayar på den när den är slak om han har på känn att det ska bli sex. Vårt sex är grymt, räcker jag hör hans röst i telefonen eller ser han komma gående så vill jag äta upp honom. Haha...... jösses....