• Lillan15

Ivf/FET Töserna 2012

Hej tjejer! Får man hoppa in här?

Sprayar just nu. Hoppas på sprutstart den 8/3.
    Klinik: Falun
    Kan någon lägga till mig i listan? Tack på förhand!    

• Lillan15

Csillag: Spraystart 23/1. Mår sisådär. Sprayat i 7 veckor nu. PGA 1 äggblåsa som inte försvann vid förra ÄL. Den stör tydligen sprutorna. Nytt läkarbesök i morgon med VUL. Om det är som det skall, så skall jag börja spruta i mo. kväll. Hoppas på ÄP V.12. Lycka till alla {#emotions_dlg.flower} Tänker på Er

• Lillan15

ÄP 20/3, kan någon sätta in det i listan? De ringer från kliniken i mo. i vilket fall under f.m. Usch va nervös jag är nu. Blir nog en sömnlös natt...

• Lillan15
    Nicali skrev 2012-04-03 12:31:33 följande:
    Tack för uppmuntran Men tyvärr var det ingen- oj det kom lite blod blödning! Utan snarare jag tror jag förblöder och viker mig dubbel blödning Inte avtagit under dagen och mensvärk så hoppet och möjligheterna verkar helt klart vara borta Skulle såååååå gärna vilja ha svar på VARFÖR mensen kommer så extremt tidigt? Förra ET RD 10 och nu denna RD 9!!! Första ET kom inte mensen förrän RD 18... Men då fick jag vaggisar istället för crinone. Kanske håller mensen borta mer effektivt? Ja mycket frågor som snurrar i huvudet! Synd bara att jag inte vet vart jag kan få svar
    MEN lycka till alla ni andra som verkar vara på G!!! HÅLLER TUMMAR OCH TÅR ))

Jag fick oxå mens på RD 10. Använt Crinone. Slutade med den när jag fick mens, och - på testet. Jag är så less nu.
    Har ni några i frysen? Det har såklart Inte vi. 
  • Lillan15
    Csillag skrev 2012-04-03 10:05:36 följande:
    Åhhhh gumman!!!!Rynkar på näsan
     Jag säger som NL att de finns fortfarande en chans till graviditet.
    Ge inte upp helt än,men förstår hur du tänker o känner just nu.

Lider verkligen me dej just nu.

Massa styrkekramar till dej. 

Ingen Chans till grav. då man fått mens flera gånger om. Man känner sin kropp bäst ju. Dessutom - på stickan. Sorgligt men sant. Upplevt det själv.  
  • Lillan15

Jobbigt de där med männen! Samma här, han gillar att dricka öl/alkohol på helgerna. Dessutom tränar han dåligt. Har info att jag måste gå genom en hel del saker som han slipper. + att han redan har dåligt med simmare... Han jobbar ganska mycket oxå. Jag blir oxå så less mellan varven.

• Lillan15

Go natt på er tjejer. Hörs mera i mo. Själv skall jag på VUL, sprutdag 4 idag. Hoppas det ser OK ut i alla fall. Kram Drömmer

• Lillan15

Csillag: Gick åt H´vete idag på VUL. 4 blåsor på dag 5. De tyckte att jag skulle avbryta beh. och börja med en USA-modell, som läkarna har forskat på. Den skall tydligen hjälpa kvinnor med dålig äggskörd/kvalité. Maxa chanserna vad jag förstod. Jag får mera info. på tisdag, då läkaren skall ringa mig o berätta mera... Kanske bra ändå! Det är ju bra att de säger vad de anser är bäst för en. Lycka till alla vänner! Jag läser era berättelser varje kväll skall ni veta. Trevlig helg på Er

Svar på tråden Ivf/FET Töserna 2012