Tack för alla uppmuntrande och stöttande ord.
Vi har beslutat att göra ett sista försök nu, får se hur det går.
Men går det inte vägen så får det vara och vi får väl helt enkelt acceptera att vi är barnlösa.
Det känns jobbigt att ta det beslutet, men det finns ju inte så mycket annat att göra.
Vi har funderat på spermadonation och kanske blir det ett sådant försök också innan vi ger upp helt, men väljer vi att testa det kommer vi nog att vänta ett tag innan vi sätter igång.
Pratade med kliniken i går eftersom det var testdag och jag ville boka in träff med läkare etc. Men eftersom jag fortfarande inte fått någon blödning så skulle jag avvakta en vecka och ta ett nytt gravtest trots att det jag gjorde i går var neg. Blir så less. Nu vill man ju bara komma igång med nästa steg och inte hålla på och sega ut och vänta ännu mer. Visst kan jag tycka att det är konstigt att mensen inte har kommit ännu, den har alltid kommit innan testdagen tidigare, men det är ju inte så att det kommer bli plus nästa vecka bara för att jag väntar. har dessutom bytt vagitorier till Progesteron MIC denna gång så det är ju säkert därför mensen är seg. Fick ju två blastocyster denna gång och hade det tagit så hade det ju redan varit ett plus eftersom det gått 3 veckor från insättning. Men det är ju bara och göra som de säger på kliniken.